تصویری جدید از آیفون ۴ اینچی اپل منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 5se - iPhone 6c

همین چند روز پیش بود که شایعات جدیدی درباره‌ی آیفون ۵se منتشر شده بود و امروز هم اولین تصویر این گوشی به بیرون درز کرد.

تصویر منتشر شده از آیفون ۴ اینچی جدید، ساخت این گوشی را به شکل غیر رسمی تایید می‌کند.

آیفون ۵se که به نام آیفون ۶c هم شناخته می‌شود، گوشی چهار اینچی اپل خواهد بود که به احتمال زیاد تا مدتی دیگر به شکل رسمی معرفی خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند از نظر اندازه به iPhone 5 شبیه است و از نظر ظاهر به مدل مینی iPhone 6 شباهت دارد. همچنین این گوشی از نظر سخت افزاری مدل ارتقا یافته‌ی آیفون ۵s به شمار می‌رود.

به‌تازگی تصویری منتشر شده که مربوط به آیفون ۵se‌ یا آیفون ۶c می‌شود که در کنار آیفون ۵ قرار گرفته است. با نگاهی به این تصویر مشخص شده که آیفون جدید از صفحه‌نمایش ۴ اینچی بهره می‌برد. البته واقعی بودن این تصویر تایید نشده و احتمال دارد به صورت کامپیوتری درست شده باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی مشاهده شده در تصویر یک کپی چینی از آیفون ۶ باشد که در اندازه‌ی کوچک‌تر ساخته شده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیفون ۵se با تراشه‌ی A8 عرضه می‌شود. این تراشه در گوشی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس قرار گرفته بود. به نظر می‌رسد که این آیفون از NFC پشتیبانی می‌کند. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱٫۲ مگاپیکسلی در جلوی این محصول قرار گرفته و قابلیت Live Photos که در آیفون ۶s معرفی شده بود هم در این گوشی مشاهده می‌شود.

در ادامه‌ی شایعات گفته شده که این آیفون ۴ اینچی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و زرگلد راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد آیفون ۴ اینچی در اواخر اسفند ماه و با قیمت ۴۴۹ دلار معرفی خواهد شد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که چند روز پیش هم ویدیویی که به احتمال زیاد مربوط به آیفون ۵se یا آیفون ۶c می‌شد، منتشر شده بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ۹to5mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    سردرگمی رو به وضح میشه در رفتار چند سال اخیر اپل مشاهده کرد

  2. Avatar ARASH

    به نظر من آیفون ۴ اینچی هیچ موفقیتی برای اپل به دنبال نداره.

  3. Avatar سپیده

    من از اپل خیلی خیلی راضیم…,واقعا داشتن یک گوشی ساخت اپل ارزش داره. گرچه از امکاناتش خیلی زیاد استفاده نمیکنم ولی همین که وقتی دستت میگیری و بهت شخصیت میده واقعا از قابلیت های خوب این برنده.

    1. Avatar پدرام

      واقعا به کاربرد بسیار بسیار خوبی از گوشی های اپل اشاره فرمودید… به امید خدا همه مثل شما از گوشی های اپل خوب استفاده کنند و ازش راضی باشند…..

    2. Avatar علی جوادی

      به نظرتون یک گوشی ۲ میلیونی به آدم شخصیت میده؟
      پس کسی که سوار لامبورگینی میشه چند تن شخصیت داره؟
      خدایا از کی میوه ی گاز زده شخصیت شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ثبت بشه دی جی کالای عزیز خواهشا

      1. Avatar مهرداد

        ببخشید…. قافیه که تنگ آید شاعر به جفنگ آید….خوب وقتی اپل چیزی برای کاربراش نداشته باشه چی میمونه برایشون جز بقول اونا کلاسش که باهاش پز بدند؟؟؟؟ این همه هزینه برای یک اپلی بایدیک توجیه داشته باشه!!!! وگرنه میرفتند گوشی ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومنی میخریدند. نه اینکه بروند یک گوشی ۲.۵ الی ۳.۵ میلیونی بخرند…..

    3. Avatar ARASH

      من خودم همیشه آیفون داشتم ولی هیچوقت از این دید بهش نگاه نمیکنم . شخصیت با گوشی و … به دست نمیاد . وقتی نتونی یه جمله معنی دار بگی یا بنویسی که همه خوششون بیاد هزاریم که برند پوش و لوکس باشی فایده نداره. در ضمن من همیشه گوشیم تو جیبمه.

    4. Avatar ali

      شما همون پولتو جای درست استفاده کن مطمعن باش شخصیت بیشتری بهت میده.

  4. Avatar فانی

    انگار برای اپل بجای اینکه زمان جلو بره دراه برمیگرده عقب…فکر کنم یک مدت دیگه بگذره دوباره استیو جابز زنده بشه و بگن اشتباه شده ایشون نمرده اند و بعد آیفون ۳.۵ اینچی را دوباره به دنیا معرفی کنه….خخخخخخخ

    1. Avatar A

      عالی گفتی

  5. Avatar نونا

    اپل گیج و سر درگمه و طرفداراش را هم گیج کرده…

  6. Avatar پرهام

    خدایش داره ماره بازی میده این اپل…یک روز میگه بهترین سایز ۳.۵ اینچه . بعد میاد ۴ اینچ میده و ۳.۵ را حذف میکنه از گوشیهاش میگه همین براتون خوبه. بعدا ۴.۷ تو بازار میفرسته و ۴ اینچ را حذف میکنه. حالا دوباره ۴ اینچ میزنه. این کارها چه معنی داره؟ فکر کرده کاربرها چیند؟؟؟؟؟؟

  7. Avatar کاملیا

    چرا اپل اینجوری شده….این همه با حذف ۴ اینچ از گوش هاش مخالفت شد ولی حالا داره توجه میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟این همه گفتیم که ۴.۷ خوش دست نیست مثل ۴ اینچ ,حالا که همه دیگه مجبوری قبول کردیم میاد دوباره ۴ اینچ میزنه؟؟؟ واقعا که…….

  8. Avatar آنیتا

    به خوبی این تغییر جهت ها در اپل که اخیرا خیلی زیاد از اپل دیده میشه نشون میده این شرکت علیرغم نظر بسیاری اصلا هم خوش فکر نیست و فقط به سهم بازار خودش و سود توجه داره و قدرت تعیین نیازهای کاربران را نداره. و در هنگام برخورد با مشکل تازه به دنبال چاره است. و از طرف دیگه اینکه هیچ استراتژی مشخص و آینده نگرانه ای نداره… فقط استراتژی که این چند مدت دیده شده ایجاد و القای باور های صرفا خیالی و توهمی از بهتر بودن در تصور کاربرانشه و لاغیر….

  9. Avatar مسعود

    واقعا اپل افتاده به پت پت …… داره این در اوندر میزنه بیاد از رکود بیاد بیرون و فروشش که اخیرا شدیدا کاهش پیدا کرده را بهش شک وارد کنه … ولی دیگه دیره … شرکتی که خود رای هست و به مشتری و نظراتش اهمیتی نمیده همینه سرنوشتش..با معرفی ایفون ۶ بسیاری از اپل میخواستند که ایفون ۴ اینچ را حذف نکنه ولی کو گوش شنوا…حالا که خوردن به پیسی یاد ایفون ۴ اینچی افتادن….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه