توییتر، اینستاگرام و اسنپ‌چت مقصد جدید نوجوانان هستند

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Snapchat Instagram

نوجوانان امروزی نه تنها در عصر دیجیتال به‌سر می‌برند، بلکه در عصر شبکه‌های اجتماعی هم حضور دارند. تا حالا فکر کرده‌اید که نوجوانان از چه شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ در آمار منتشر شده، نوجوانان از فیسبوک زیاد استفاده نمی‌کنند. فیسبوک در حالی که بیشترین کاربر در بین شبکه‌های اجتماعی را دارد، از نظر نوجوانان چندان محبوب نیست.

براساس آمار منتشر شده اینستاگرام در بین نوجوانان بسیار محبوب است.

در تحقیقات جدیدی که انجام شده نوجوانان در انتخاب اول به سمت فیسبوک نمی‌روند. در واقع آن‌ها هر شبکه‌ی اجتماعی دیگری را بیشتر از فیسبوک دوست دارند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی Wall Street Journal شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در بین ۳۳ درصد از نوجوانان آمریکایی محبوب است. همچنین ۲۰ درصد از این افراد از توییتر استفاده می‌کنند و ۱۹ درصد آن‌ها به سمت برنامه‌ی SnapChat رفته‌اند.
نکته‌ی جالب اینجاست که تنها ۱۵ درصد از نوجوانان آمریکایی از فیسبوک استفاده می‌کنند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که فیسبوک در سال ۲۰۱۲ شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام را خریداری کرد.
این آمار از ۹۴۰۰ نوجوان به‌دست آمده که ۵۶ درصد آن‌ها پسر بوده است. فیسبوک در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود که میزان استفاده‌ی نوجوانان از این سایت بسیار کم شده و آن‌ها به سمت برنامه‌هایی رفته‌اند که ویژگی‌های جذاب‌تری دارند. به‌طور مثال اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک‌گذاری تصاویر است و برنامه‌ی اسنپ‌چت هم فیلترها و قابلیت‌های بسیار جذابی دارد که نوجوانان را به سمت خودش جذب کرده است.

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حميدرضا

    از بین تمام شبکه های اجتماعی به نظر من اینستاگرام از همه بهتره و در سالهای اخیر هم جای خودش رو در بین مردم ایران خوب باز کرده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه