جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد پیش از اکران رکورد زد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
star wars the force awakens poster

شب گذشته پیش فروش بلیت‌های جدیدترین فیلم جنگ‌های ستاره‌ای که توسط J.J. Abrams ساخته شده، آغاز شد.

پیش فروش بلیت‌های فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» آمار شگفت‌انگیزی را از خودش به جا گذاشته است.

بلیت‌های این فیلم که به شکل اینترنتی پیش فروش می‌شدند، با استقبال زیادی مواجه شده است. علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانستند با مراجعه به سایت Fandango بلیت‌های آن‌را پیش خرید کنند. به دلیل استقبال زیاد کاربران از این فیلم، سایت Fandango برای مدتی از دسترس خارج شد. این سایت گفت که میزان مراجعه‌ی کاربران هشت برابر بیشتر از روزهای معمولی بوده و جدیدترین فیلم جنگ‌های ستاره‌ای توانست رکوردار پیش فروش بلیت شود.

این رکورد قبلا در اختیار قسمت اول فیلم Hunger Games بود که در سال ۲۰۱۲ اکران شد. این فیلم در زمان اکران توانست ۱۵۲٫۵ میلیون دلار فروش کند. با توجه به فروش بلیت‌های فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» فروش فیلم Hunger Games چندان بالا به‌نظر نمی‌رسد. به احتمال زیاد جنگ‌های ستاره‌ای جدید می‌تواند رکورد فیلم Jurassic World در روز اول را پشت سر بگذارد.

براساس اطلاعات منتشر شده این فیلم تمام رکوردهای IMAX را شکسته است و تا این لحظه ۶٫۵ میلیون دلار در ۳۹۰ سالن در آمریکا فروش داشته است. همچنین سایت MovieTickets هم اعلام کرده که بیشتر از ۹۵ درصد بلیت‌های این فیلم در مدت ۲۴ ساعت به فروش رفته است.

آمار پیش فروش این فیلم بسیار جالب توجه است؛ اما نمی‌تواند فروش طولانی مدت آن را تضمین کند.

روز گذشته هم جدیدترین تریلر این فیلم منتشر شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه