انفجار گلکسی نوت ۷ موجب عذر خواهی مدیرعامل سامسونگ شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خرابی گوشی‌های گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ در همان روز‌های اول ۲.۵ میلیون دستگاهی که راهی بازار کرده بود را جمع‌آوری کند. مشکل گلکسی نوت ۷ در خط تولید بود و به همین دلیل دستگاه در هنگام شارژ شدن آتش می‌گرفت. این شرکت پرچم‌دار جدید خودش را از ۱۰ کشور مختلف جمع‌آوری کرده و حتی طرح‌هایی را برای جایگزین کردن آن در اختیار کاربران قرار داده است؛ اما میزان خرابی‌ها  به اندازه‌ای بود که مدیرعامل سامسونگ «دی‌جی کوه» (DJ Koh) از مردم عذرخواهی کرد.

سامسونگ ۲.۵ میلیون گوشی گلکسی نوت ۷ راهی بازار کرده بود که همه آن‌ها را جمع‌آوری کرد.

سامسونگ در کنفرانس خبری که به همین مناسبت ترتیب داده بود گفت:” در بین ۱ میلیون گوشی که راهی بازار شده بود، ۲۴ عدد آن‌ها مشکل داشت که این مشکل مربوط به باتری آن‌ها می‌شد. ما این گوشی‌ها را با مدل‌های جدیدتر تعویض می‌کنیم و مهم نیست که کاربران آن‌ها در چه تاریخی خریده‌اند.”

سامسونگ در روز اول عرضه‌ی گلکسی نوت ۷ در ۱۰ کشور مختلف بیش از ۲.۵ دستگاه از این گوشی فروخت و در حالی که آمار دقیقی از خرابی این گوشی منتشر نشده، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفت آن‌ها را جمع‌آوری کند.

Galaxy-Note-7-1

سامسونگ اعلام کرد که در این مدت که گوشی‌های نوت ۷ جمع‌آوری می‌شوند، فروش آن هم متوقف می‌شود تا مشکلات خط تولید برای عرضه‌ی مدل‌های بدون مشکل برطرف شود. مدیرعامل سامسونگ در این‌باره گفته:” در حال حاضر امنیت کاربران در اولویت بیشتری برای ما قرار دارد. تصمیم گرفتیم فروش این گوشی را متوقف کنیم و گوشی‌های عرضه شده را با مدل‌های بدون مشکل تعویض کنیم.”

Galaxy-Note-7-3

به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال حاضر تصمیم گرفته نظر مشتریان را بیشتر به سمت خودش جلب کند و به آن‌ها پیشنهادهای بهتری برای خرید گوشی و جایگزین کردن آن بدهد.

منبع: igadgetsworld

‌‌‌‌

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶۹ دیدگاه
  1. Avatar M.S.H

    کسی به اون قاب ژله ای تو عکس اول دقت کرده ????????

  2. Avatar rahgozar

    آدم حرصش میگیره از یه سریا..اینطور میگن اپلیم ،سامسونگیا و اپلیا انگار که ماله باباشونه و یه خط تولید بزرگم اونا میچرخونن..
    یه سلامی هم کنیم به اونایی که فقط مصرف کنندن..

  3. Avatar سهیل

    از نظر من سامسونگ بزرگ تر و ارزشمند تر از این حرفاست که ما بگیم دیگه باید خداحافظی کنه و یا شرکت بدرد نخوریه یا … این همه سال گوشی تولید کرده با بهترین کیفیت و مردم هم راضی بودن ازش و جزو سه برند برتر سازنده ی اسمارت فون هم اومده .. پس نمیشه با یک مشکل کلا کشیدش پایین … مشکل ممکنه هرجایی رخ بده .. دقیقا مثل پزشک معروفی که یکی از ابزار های جراحی رو داخل بدن مریض جا میذاره !! اما این فقط یک اشتباهه و کسی نمیاد بخاطر این اشتباه اونو اعدامش کنه … بهتره بهش سخت نگیریم و برای پسرفتش تلاش نکنیم .. بزرگترین کمپانی های جهان هم ممکنه اشتباه کنن همونطوری که کردن … اما این اشتباهات باعث پیشرفت میشه نه پسرفت …

  4. Avatar حمید تی

    من نه طرفدار سامسونگم نه برند دیگه ای ولی لذت می برم شرکت کره ای انقدر پیشرفت کنه که رقباش برای ضربه زدن بهش دست به هر کاری بزنن این یعنی پیشرفت و جای آفرین داره دوستانی که میگن فلان مارک آمریکایی پیش خودشون تامل کنن چرا در مقابل شرکت کره ای موضع می گیره و تبلیغات ضد می کنه نه بخاطر اینه که این شرکت از حد و اندازه های کشورش و حتی قار ه اش بالاتره بله کشوری که می فرمایید جهان سومی موی دماغ جهان اولی شده و این یعنی اقتدار

  5. Avatar Arman

    مدت هاست بیخیال زدن حرف های بیهوده مثل افاضات مسخره شما دوستان شدم ولی گاها مواردی بیان میشه که زور داره شنیدنش !
    بله مسلما عذرخواهی کاری معمول در کشورهای پیشرفتست ولی واکنش استیو جابز به مشکل آنتن دهی آیفون ۴ چی بود ؟ فلان جور دستتون بگیرید که آنتن اوکی باشه … واکنش تیم کوک به خم شدن ۶+ چی بود ؟ هیچی … جوابشون برا انفجار ۶ چی بود ؟ استفاده از شارژر غیر استاندارد ، حالا بماند که کی بعد از خرید گوشی که شارژر روشه از شارژر دیگه ای استفاده میکنه ؟!!
    دلیلی که به شخصه برای این اتفاق میبینم ضعف شرکت های زیر مجموعه برند های بزرگتره دقیقا مثل بلایی که کوالکام سر سونی و htc به خاطر اسنپ ۸۱۰ آورد و الان که ساموسنگ داره از شرکت های مونتاژ کننده ضربه میخوره و بعد از این ماجرا جا داره که سیاست این بخشش تغییر کنه و شرکای مورد اعتماد تری رو انتخاب کنه (مثل اپل برای تولید CPU و صفحه نمایش که از سامسونگ کمک میگیره)
    مسلما سامسونگ گند بزرگی زده ولی اینکه نظرات شما دوستان که در کشوری زندگی میکنید که فقط یک مصرف کننده کامل هستید و هیچ هنری در این عرصه نداریم عجیبه اگر بحث مسخره کردنه بزارید کسایی مسخره کنن که خودشون صاحب ادعا هستند از پشت گوشی و کامپیوتر بیاید بیرون ببینید خودتون چکاره اید ؟!!

  6. Avatar امین حمیدی

    با سلام
    نمیدونم دوستانیکه اینهمه با توپ پر صحبت میکنند چه خصومتی و با چه کسی دارند . اگر سامسونگ تصمیم اینچنین نمیگرفت و اصلا واکنشی نمیداد راضی بودند ؟ یا اینکه از مشتری مداری ناراضی هستند ؟درقامت مشتری و کاربر کامنت بدهیم نه کارمند یک شرکت و برند که تخریب یک شرکتی باعث حداقل منفعت مالی برای آن شخص باشد .
    لطفا به آخرین خط خبر توجه کنید .توجه سامسونگ به مشتری بوده و نه فقط سود خودش .
    با جستجویی که در سایت ها داشتم در جمه کلا ۳۳ گوشی مشکل داشته که هیچ کدام درخصوص ولتاژهای برقی و نوسان موجود در برق منطقه و بار الکتریکی و همچنین نحوه استفاده از شارژر خود دستگاه و یا غیر اصلی صورت نگرفته . بهر حال اگر تصمیم هم برفرض درست بودن همه جوانب بوده باشد . تعداد نزدیک ۳ میلیون گوشی و مشکل ۳۰ عدد آن ، به اعلام عدد و ارقام و درصد برسد ، میشه بفرمایید چند درصد میشود . فکر کنم چیزی درحدود یک دستگاه در صدهزار باشد ، نه ؟
    بجای خرسندی از چالش سامسونگ به خرسندی بعنوان مشتری باشیم که با یک شرکت به تمام معنا مشتری مدار روبرو هستیم .
    در پایان شما را به کمی تامل درخصوص حقه ها فریب ها و دست های پشت پرده سایر شرکتها با سامسونگ دعوت میکنم . التماس تفکر

    1. Avatar پیام

      ساده ای عزیز ۳۳ تا؟ نه واستا ۱ میلیون بشه
      خوب زودتر باید جکع آوری کنه مسئله جان است شوخی بردار که نیست.

  7. Avatar حسین

    عوامل بدونن امروز یه دستگاه S7 edge هم آتیش گرفت…سامسونگ پَر…

    1. Avatar سام

      دیگه سامسونگ کارش تمومه بای بای

      کشورهای مادر و خاق تکنولوژّی مثل امریکا و ژاپن انها باید فقط باشند.
      کره جهان سومی با پول ایرانیها خودشو کشید بالا
      جای تاسف داره

      1. Avatar بهروز

        احتمالا شما کره شمالی رو با کره جنوبی اشتباه گرفتید .

    2. Avatar حسام

      سلام لطفا شایعه درست نکن

  8. Avatar نیما ربیعی

    از دیجی کالا میخوام وقتی که موقع فروش هم سریعا اطلاع رسانی میکنه و جزء اولین هاست، پس لطف کنه و بصورت رسمی اطلاع رسانی کنه وضعیت گوشی های پیش فروش شده توسط دیجیکالا چه خواهد شد؟؟؟
    انتظار میرفت دیجیکالا ابتدا وضعیت پیشخرید ها را شفاف سازی میکرد تا اینکه بیاد به اخبار دیگه بپردازه…

    1. Avatar حسین

      دیشب تماس گرفتن و گفتن که پول به حسابتون برمیگرده و برای دلجویی یه هدفون بیسیم لول یو و ۵۰ هزار تومن بن تخفیف از دیجی کالا براتون در نظر گرفتیم
      واین هم گفتن که گوشی احتمالا اواخر آبان دوباره عرضه بشه
      موفق باشید

    2. Avatar سام

      اینجا ایرانه عزیز سامسونگ فعالیت نداره

  9. Avatar علی

    با سلام
    نظر دادن صرف بیان یه دیدگاه هست. پس لطفا این قدر نیایین از هم بد بگین و بحث های از این قبیل دلیلی نداره.
    ولی یه چند تا نکته
    ۲۴ عدد گوشی از ۲ میلیون گوشی آتیش گرفته؛ این به معنای این نیست که ۲۴ تاش مشکل داشته. در واقع ۲۴ تاش تا حالا عملا خراب شدن و باقی هنوز موندن.
    مورد بعدی برمیگرده به عذرخواهی. از خوبیهای ژاپنی ها این هست که وقتی اشتباهی صورت میگیره عذرخواهی میکنن به جای تکذیب. جا داره مدیران ما هم یاد بگیرن.
    در کل اگه قرار باشه یه گوشی انتخاب کنم نوت ۷ بهترینه ولی در خرید حداقل من توانایی پرداخت برای قابلیت هایی مث تشخیص عنبیه رو ندارم.

    1. Avatar بهروز

      البته شرکت سامسونگ کره ای هستش نه ژاپنی !!!

  10. Avatar حسین

    اونهایی که این قدر پول دارند که گوشی ها رو با این قیمت های بالا پیش خرید میکنند تا ازش لذت ببرند به نظر من بهتره که همچین اتفاقاتی بیفته که یه خورده حساب کار دستشون بیاد و مارو هم درک کنند که فقط پول یه گوشی ۱۲۰۰ رو داریم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه