بازی خیزش توم‌ریدر سناریوی چندنفره ندارد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه‌مندان به مجموعه بازی‌های توم‌ریدر منتظر عرضه عنوان خیزش توم‌ریدر (Rise of the Tomb Raider) هستند. این بازی که در نمایشگاه‌های E3 و گیمزکام نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشت، برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوتر عرضه می‌شود.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، قسمت جدید مجموعه بازی‌های توم‌ریدر دارای سناریوی چندنفره نخواهد بود. دلیل این‌کار ساخت سناریوی داستانی بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر اعلام شده است.

 

به تازگی اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده است. با توجه به این اطلاعات مشخص شده که بازی خیزش توم‌ریدر دارای سناریوی چندنفره نیست. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید قسمت اول این بازی که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شد، دارای سناریوی چندنفره بود. در این سناریو بازی‌کننده‌ها در دو گروه مختلف قرار می‌گرفتند و با هم مبارزه می‌کردند. سناریوی چندنفره این بازی کاملا ‌به سناریوی داستانی وابسته بود و بازی‌کننده‌ها ابزاری را در این قسمت در اختیار داشتند که در سناریوی داستانی از آن‌ها استفاده کرده بودند.
سازندگان اعلام کرده‌اند که دلیل این‌کار ساخت محیط‌های بزرگ‌تر برای سناریوی تک‌نفره بازی بوده است. با این‌کار قسمت داستانی تجربه‌ای فوق‌العاده را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد داد. بازی خیزش توم‌ریدر یک سال در انحصار پلتفرم‌های شرکت مایکروسافت (ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای ویندوز) خواهد بود و در اواخر سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ هم راهی بازار می‌شود.
نسخه اول این بازی یک بازسازی کلی از مجموعه بازی‌های توم‌ریدر به حساب می‌آمد که بازی‌کننده‌ها در آن با دنیایی کاملا جدید مواجه شدند. تغییرات صورت گرفته در این عنوان باعث شد که بازی‌کننده‌ها از آن استقبال کنند.

main-rise-of-the-tomb-raider-mul-1

از آنجایی که بازی جدید در تاریخ ۱۹ آبان راهی بازار می‌شود، مایکروسافت قسمت اول آن‌را که با عنوان Tomb Raider Definitive Edition برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شده بود، به شکل رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس‌باکس لایو قرار داده است. اگر قسمت اول را بازی نکرده‌اید، می‌توانید این نسخه را با حجم ۱۴.۴۷ گیگابایت از شبکه ایکس‌باکس لایو دانلود کنید.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه