ربات BB-8، سوغاتی از دنیای جنگ‌های ستاره‌ای در خدمت شما

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

علاقه‌مندان به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای هم اکنون منتظر تماشای فیلم Star Wars Episode VII: The Force Awakens هستند که قرار است در آذر ماه اکران شود.

شرکت دیزنی مدل کوچک‌تری از ربات BB-8 که در جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای قرار دارد را راهی بازار کرد.

 

از آنجایی که مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد، شرکت دیزنی برای آن‌ها یک محصول ویژه طراحی کرده است. این محصول یک ربات بسیار بامزه به نام BB-8 است که تا این لحظه سر و صدای زیادی به راه انداخته و نظر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جلب کرده است. این ربات دقیقا همان چیزی است که یک علاقه‌مند به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای به آن نیاز دارد. نمونه کوچک ربات BB-8 به شکلی طراحی شده که بتوان به‌وسیله تلفن همراه آن را کنترل کرد. این ربات یک بدن کره‌ای شکل دارد و یک سر کوچک روی آن قرار گرفته است. ربات با این بدن کره‌ای شکل حرکت می‌کند و می‌توان آن را به مکان‌های مختلف حرکت داد.

bb8-starwars-1

بدن این ربات به وسیله یک سنسور آهن‌ربایی به سر آن متصل شده است. به این شکل سر همیشه در سمت بالای بدن قرار دارد و بدن گرد این ربات بدون اینکه سر را حرکت دهد، می‌چرخد. این ربات با باتری حرکت می‌کند و با یک‌بار شارژ می‌توان یک ساعت از آن استفاده کرد. برای شارژ این ربات یک پایه مخصوص طراحی شده است. برای BB-8 دو حالت مختلف در نظر گرفته شده است. در یک حالت این ربات به شکل خودکار در محیط خانه یا محیط‌های مختلف گردش می‌کند و در حالت دوم می‌توانید به آن دستور دهید که به چه مکان‌هایی برود. این ربات می‌تواند ویودیو‌های هولوگرافیکی ضبط کند و آن‌ها را از طریق برنامه‌ای مخصوص که روی تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌شود، نگاه کرد. این محصول نه تنها به وسیله تلفن همراه کنترل می‌شود، بلکه می‌توان آن را به وسیله فرمان صوتی هم کنترل کرد.

bb8-starwars-2

اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای جنگ‌های ستاره‌ای هستید، این ربات هوشمند را می‌توانید با قیمت ۱۴۹ دلار خریداری کنید. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از ربات BB-8 را مشاهده کنید.

منبع: Gizmag

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Arshia

    آیا این ربات بدون سر هم کار می کند؟

    1. Avatar بیژن بهاریویی

      رباط بسیار خوبیه برای آشنایی بچه ها با دنیای رباط ها و تکنولوژی. البته حتما باید یک گوشی موبایل یا تبلت در اختیار کودک گذاشته شود برای هدایت BB8.

      احتمال اینکه اسباب بازی پدرهای عاضق جنگ ستارگان هم شود کم نیست. رباطی برای فرزند و پدر !

  2. Avatar جوکر

    تو دیجی کالا هست

  3. Avatar alirezab82

    قیمت اصلی چقدره ممنون میشم بگید

  4. Avatar محمد امین

    کی وارد ایران میشه؟

  5. Avatar امیر

    خب ازینا بیارید خوب. البته یکم گرونه

  6. Avatar غضنفر

    همون خود Sphero جالب‌تره بنظرم 😉

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه