[ویدیو] سنسور تشخیص عنبیه چشم گلکسی نوت ۷ چقدر سریع است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی وجود سنسور تشخیص عنبیه چشم روی گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. حتی اطمینان داشتیم که این ویژگی روی نوت جدید وجود دارد. امروز ویدیویی از گوشی جدید سامسونگ به بیرون درز کرده که تمام شایعات را تایید می‌کند؛ اما سوال اینجا بود که این سنسور چقدر سریع عمل می‌کند و چقدر طول می‌کشد که چشم کاربران را اسکن و اجازه‌ی دسترسی به گوشی بدهد. در ویدیوی لو رفته به این سوال پاسخ داده می‌شود. این سنسور در کمتر از یک ثانیه کاربران را شناسایی و قفل گوشی را باز می‌کند.

ویدیوی منتشر شده تنها ۵ ثانیه است و در این مدت زمان نشان داده می‌شود که سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم نوت ۷ چقدر سریع است. حتی برخی کاربران می‌گویند که این سنسور سریع‌تر از سنسور تشخیص اثرانگشت کار می‌کند. برای استفاده از این سنسور باید گوشی را روبروی صورت خودتان بگیرید. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را ببینید:

سامسونگ قصد دارد این گوشی را در تاریخ ۱۲ مرداد ماه معرفی کند. در حالی که نوت ۷ تا مدتی دیگر معرفی می‌شود، تصاویر و ویدیوهای مختلفی از آن به بیرون درز کرده که تقریبا همه چیز را درباره‌ی این گوشی لو داده‌اند. یک گوشی ضد آب، با صفحه نمایش خمیده که البته یک مدل مسطح هم دارد.

‌‌‌

منبع: XDA-Developers

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه