سوپر گوشی ZUK با سیستم‌عامل سیانوژن ۱۲ عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZUK که زیر مجموعه لنوو به‌حساب می‌آید، به‌تازگی گوشی Z1 را معرفی کرده است. این گوشی پرچم‌دار در کشور چین علاقه‌مندان بسیار زیادی دارد

 

براساس اطلاعات منتشر شده، سیستم‌عامل Cyanogen 12 برای مدل بین‌المللی گوشی Z1 شرکت ZUK عرضه خواهد شد.

 

این محصول از یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد و از USB Type-C هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های Z1 داشتن سنسور تشخیص اثر انگشت است. شرکت ZUK این گوشی را با قیمت ۲۸۰ دلار در کشور چین به فروش می‌رساند. اگر از جمله افرادی هستید که به سیستم‌عامل Cyanogen علاقه‌دارند، می‌توانید این سیستم‌عامل را روی این گوشی نصب کنید. لازم به‌ذکر است که Cyanogen نسخه شخصی‌سازی شده سیستم‌عامل اندروید است که تا این لحظه افراد زیادی از آن برای گوشی‌های خودشان استفاده می‌کنند. این سیستم‌عامل در قالب رام (ROM) برای گوشی‌های گوناگون عرضه می‌شود.

z1zuk

امروز شرکت ZUK اعلام کرد که سیستم‌عامل Cyanogen 12 برای نسخه بین‌المللی این گوشی عرضه خواهد شد. برای نسخه بین‌المللی این گوشی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۱ استفاده شده است. ۳ گیگابایت رم هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آید. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای Z1 در نظر گرفته شده است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این محصول با قیمت ۲۹۹ دلار در کشورهای مختلف فروخته می‌شود.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه