شیائومی گوشی Mi Max را معرفی کرد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

شرکت شیائومی گوشی ۶٫۴۴ اینچی Mi Max را معرفی کرد. این تلفن همراه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های موجود به حساب می‌آید.

شیائومی درباره‌ی گوشی جدیدش می‌گوید: “Mi Max تنها ۷٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد و به راحتی در جیب کاربران جا می‌شود!”. این تلفن همراه بزرگ، یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و در سه مدل مختلف راهی بازار می‌شود.

یک مدل با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۵۲، چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود. مدل بعدی هم با اسنپ دراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل سوم هم با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۶۵۰، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار خواهد شد.

البته تمام این مدل‌ها از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 بهره می‌برند و از صفحه نمایشی با کیفیت ۱۰۸۰p برای آن‌ها استفاده شده است. همچنین این سه مدل از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند که محل کارت حافظه به شکل هیبریدی طراحی شده و می‌توان در آن سیم‌کارت دوم گذاشت.

گوشی Mi Max با اندروید ۶.۰ و رابط کاربری MIUI 8 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم در پشت آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فلش دوتایی در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن اشاره کرد.

این محصول جدید شیائومی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی راهی بازار می‌شود. مدل‌های مختلف این گوشی بین ۲۳۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت دارند.

‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. DS

    این محصول جدید هواوی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلا راهی بازار می‌شود. مدل‌های مختلف این گوشی بین ۲۳۰ تا ۳۰۰ دلار قیمت دارند.
    شیائومی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما