ساخت دو قسمت دیگر از مجموعه‌ی هری پاتر تایید شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ساخت قسمت‌های جدیدی برای سری فیلم‌های هری پاتر (Harry Potter) در دست تولید است و نویسنده‌ی داستان اعلام کرده که حداقل دو نسخه‌ی دیگر از این مجموعه ساخته خواهد شد.

آخرین نسخه‌ای که از فیلم‌های هری پاتر اکران شده بود، «هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم» (Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2) نام داشت.

در مرداد ماه خبردار شدیم که فیلمبرداری نسخه‌ی تازه‌ای از فیلم هری پاتر آغاز شده؛ این فیلم با عنوان «هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) توسط شرکت برادران وارنر (Warner Bros) در دست تولید است. اما هیولاهای شگفت‌انگیز یکی از سه کتابی بود که قبلا در قالب ضمیمه در دنباله‌ی داستان اصلی منتشر شده بودند. با این حساب، دو فیلم دیگر نیز بر اساس دو کتاب باقی‌مانده از این سه گانه تولید خواهند شد.

عوامل دست‌اندرکار تولید فیلم اعلام کرده‌اند که هیولاهای شگفت‌انگیز در ۲۸ آبان ۱۳۹۵ اکران می‌شود، اما اطلاعی در مورد زمان اکران دو نسخه‌ی بعدی این سه‌گانه ارایه ندادند.

فیلم هیولاهای شگفت‌انگیز بر اساس دنیای قصه‌های هری پاتر و تمام موجودات با ظاهر عجیب  و اسم‌های ناآشنای آن است و یکی از سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود. در این داستان، کاراکتر هری حضور ندارد.

هیولاهای شگفت‌انگیز یکی از سه کتابی بود که قبلا در قالب ضمیمه در دنباله‌ی داستان اصلی منتشر شده بودند.

هری پاتر یک مجموعه فیلم هفت‌گانه است که از روی سری کتاب‌هایی با همین نام به قلم «جوان کتلین رولینگ» (Joanne Kathleen Rowling) نوشته شده است. این کتاب درباره دنیای جادو است که به موازات دنیای آدم‌های عادی جریان دارد و نیروهای خیر و شر در آن با یکدیگر در حال مبارزه هستند. قهرمان داستان پسری به نام هری پاتر است که در جستجوی هویت و توانایی‌هایش، درگیر مسایل پیچیده‌ی دنیای جادوگرها می‌شود. رولینگ دست از نوشتن ماجراهای پاتر و دوستان‌اش برنداشته و هشتمین کتاب هری پاتر با نام «هری پاتر و فرزند نفرین شده» (Harry Potter and the Cursed Child) هم در مرداد ماه عرضه خواهد شد.

فیلم هیولاهای شگفت‌انگیز درباره‌ی شخصیتی به نام «نیوت اسکمندر» (Newt Scamander) است و یک چمدان پر از موجودات خطرناک که فرار می‌کنند و دنیای جادو و آدم‌های معمولی را به هم می‌ریزند. داستان در سال ۱۹۲۶ و قبل از تولد هری و آغاز تمام اتفاقاتی که تا الان دیده بودیم، رخ می‌دهد.

تریلر فیلم هیولاهای شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها را در زیر تماشا کنید…

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar ali

    دوستان این داستان اسپیناف هری پاتر هست و فقط دنیای جادوی مشترکی دارند این سری مجموعه که پنج قسمت دارد به نام جانوران شگفت انگیز و زیستگاه انها است
    تنها شخصیت مشترک فیلم هری پاتر با این فیلم (پرفسور دامبلدور) است البته اگر شما کتاب هری پاتر را خوانده باشید افراد مشترک دیگری را بین این دو سری پیدا می کنید.

  2. Avatar نیما

    سلام
    دوستان بعد از یادگار ان مرگ ۲ دیگه هری پارتر ساخته نمی شه
    منظورم خود هری پارتر نه این فیلم که تازه اکران شده

  3. Avatar محمد

    اواقعا به نظر شما این داستان مربوط به هری پار میشه فقط مثل هری پاتر هست

  4. Avatar واترجت

    عالی بود

  5. Avatar حامد

    اه……………….. دیگه واقعا شورش رو در آوردند!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه