مجله‌ی چاپی دیجی‌کالا (شماره‌ی نهم)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نهمین شماره‌ی مجله دیجی‌کالا، نیمه‌ی اول مرداد منتشر شد. این شماره‌ ۱۰۰ صفحه دارد و شامل قسمت‌های مختلفی ازجمله پیشنهاد ویژه، خرید، راهنما و فراغت است.

بخش راهنمای این مجله شامل چیدمان اتاق نشمین و معرفی کالاهاست. در این بخش با معرفی وسایلی که در یک اتاق نشیمن استفاده می‌شوند سعی کرده‌ایم به شما کمک ‌‌کنیم تا چیدمان زیبا و راحتی برای فضای داخلی خانه‌تان طراحی کنید.

درادامه‌ی صفحات راهنمای کودک، این‌بار به حمام و بهداشت کودک پرداخته‌ایم. حمام‌‌کردن کودک یکی از حساس‌ترین کارهاست. ما برای پدر و مادرها پیشنهادهای ویژه‌ای داریم تا این کار را به ایمن‌ترین روش انجام دهند.

مراقبت از مو، موضوع بسیار مهمی است که بسیاری از ما نسبت به آن کم‌توجه هستیم. در قسمت استایل می‌توانید از نکات اصلی برای مراقبت از موهای‌تان آگاه شوید تا از آسیب‌دیدن آن‌ها جلوگیری کنید؛ هم‌چنین در این صفحات با محصولاتی آشنا می‌شوید که در بخش مراقبت از مو در رسته‌ی زیبایی و سلامت در دسترس هستند.

راهنمای روی میز این شماره، به ظروف سرو دسر اختصاص دارد تا تابستانی خنک را تجربه کنید.

بخش سفر، هم در محتوا و هم در فرم ویژگی‌های تازه‌ای دارد و بخش جذابی ا‌ست برای کسانی که اهل سفر هستند. در این صفحات با چیدمان صحیح کوله آشنا می‌شوید تا سفری سالم و لذت‌بخش داشته باشید.

Baking_no9_5 copy

از دیگر قسمت‌های جذاب این شماره از مجله، ویترین دوربین‌های ورزشی و معرفی ماشین‌های آشپزخانه و غذاساز است.

اگر به دنبال خرید دوربین عکاسی هستید و نمی‌دانید با بودجه‌ای که دارید چه دوربینی بخرید، صفحات معرفی رسته‌ی دوربین عکاسی را بخوانید. در این صفحات دوربین‌هایی معرفی شده‌اند که با توجه به نوع نیازتان می‌توانید بهترین مدل را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

در قسمت فراغت این مجله با روش‌های موثر برای عکاسی آشنا می‌شوید و به معرفی بازی فیفا ۱۷، معرفی هدست پلی‌استیشن گلد و بررسی BMW i8، این زیبای فرازمینی می‌پردازیم.

‌ ‌

‌ ‌

Magazine_Digikala

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه