محدودیت موجودی دسته‌ی الیت ایکس باکس وان در نوامبر

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
الیت

مایکروسافت اعلام کرده که موجودی گیم‌پد الیت ایکس باکس وان در ماه نوامبر کم خواهد بود.

“ما انتظار داریم که هر هفته، دستگاه‌های بیشتری به فروشگاه‌ها برسد، اما شاید در نوامبر تعداد محدودی از آنها موجود باشند.”

اوایل سال میلادی جاری، مایکروسافت از دسته‌ی الیت برای ایکس باکس وان رونمایی کرد. این دسته ۱۵۰ دلار قیمت دارد که از دسته‌ی بی‌سیم معمولی به قیمت ۶۰ دلار، گران‌تر است. این موضوع نشان می‌دهد که دسته‌ی الیت بازی‌کنندگان حرفه‌ای را هدف قرار داده است.

البته، علیرغم قیمت بالای این محصول، مایکروسافت شاهد استقبال زیادی از دسته‌ی مورد اشاره بوده، تا حدی که به مشتریان هشدار داده که موجودی دسته‌ی الیت در ماه نوامبر کم خواهد بود. مایکروسافت در بیانیه‌ای به Polygon اعلام کرده: “ما انتظار داریم که هر هفته، دستگاه‌های بیشتری به فروشگاه‌ها برسد، اما شاید در نوامبر تعداد محدودی از آنها موجود باشند.”

این موضوع، بیانیه‌ی قبلی مایکروسافت  به GamesBeat را تایید می‌کند که در آن گفته بود، این شرکت می‌خواهد انبارش را برای تعطیلات دوباره پر کند. مایکروسافت به روش دیگری هم برای تهیه‌ی دسته‌ی الیت اشاره کرده که آن خرید باندل ایکس باکس وان الیت است. به این ترتیب، آن دسته از کسانی که قصد خرید ایکس باکس وان را دارند، می‌تواند با تهیه‌ی این باندل، ایکس باکس وان یک ترابایتی و گیم‌پد بالارده‌ی الیت را هم داشته باشند.

برای جزییات و اطلاعات بیشتر درباره‌ی دسته‌‌ی الیت ایکس باکس وان می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید:

مایکروسافت با دسته‌ی جدیدش‌ بازی‌کننده‌های حرفه‌ای را هدف گرفته

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه