بازی مورتال کامبت اکس برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه نمی‌شود

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی مورتال کامبت اکس برای کامپیوتر، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ معرفی شده بود. در ابتدا قرار بود که این بازی به شکل همزمان برای تمام پلتفرم‌ها راهی بازار شود، اما استودیوی سازنده اعلام کرد که نسخه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ بعد از نسخه کامپیوتر، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود.

 

شرکت وارنر اعلام کرد که بازی مورتال کامبت اکس برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ عرضه نخواهد شد.

پس از عرضه‌ی نسخه مخصوص کنسول‌های نسل هشتم، همه منتظر عرضه این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ بودند. با توجه به تاخیرهای مختلف که برای عرضه این نسخه به وجود آمد، بسیاری از بازی‌کننده‌ها امید خودشان را از عرضه این بازی برای پلتفرم‌های نسل هفتم از دست داده بودند.
شرکت وارنر امروز اعلام کرد که نسخه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ این بازی به دلیل نرسیدن به کیفیت قابل قبول، منتشر نمی‌شود. براساس گفته‌های شرکت وارنر، استودیوی سازنده خیلی تلاش کرد که این بازی را به کیفیت مناسب برساند، اما این اتفاق نیفتاد.

mortal-kombat-x-subzero_big2

وارنر در ادامه صحبت‌هایش گفت:” ما نمی‌توانیم این بازی را با کیفیت قابل قبول روی کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عرضه کنیم. این بازی باید کیفیت مناسب مجموعه بازی‌های مورتال کامبت را به‌نمایش در بیاورد و چون این اتفاق رخ نداد، بازی‌ برای پلتفرم‌های گفته شده عرضه نمی‌شود. اگر این عنوان را برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ پیش خرید کرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تمام پول خود را پس بگیرید.”
شرکت وارنر قرار بود این بازی را در خرداد ماه برای ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیش ۳ راهی بازار کند اما پس از مدتی اعلام شد که این عنوان در پاییز عرضه می‌شود.
لازم به ذکر است که بازی مورتال کامبت اکس رکورددار سریع‌ترین فروش در بین این مجموعه بازی‌ها است. تا این لحظه DLC‌های مختلفی هم برای این بازی عرضه شده که لباس‌ها و شخصیت‌های جدید به همراه داشته‌اند.

منبع: VG247

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    ما که خیلی وقته داریم روی ps3 بازی میکنیم نمیدونم چرا سایت ها هنوز این خبرو اصلاح نکردن.. این فقط یه شایعه بود الان خیلی وقته مورتال کمبت x روی ps3 و ایکس باکس۳۶۰ عرضه شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه