نسخه‌ی انگلیسی Yakuza 0 برای پلی‌استیشن۴ عرضه خواهد شد؛ تریلر آن را ببینید

۷ شهریور ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها مجموعه بازی‌های «یاکوزا» را جی‌تی‌ای ژاپنی‌ها می‌خوانند، اما این مجموعه از زمین تا آسمان با عناوین محیط-باز غربی فرق دارد. بازی‌های یاکوزا (که در ژاپن به اسم «مثل یک اژدها» شناخته می‌شوند) با تلفیق مبارزات رزمی شرقی و داستان‌هایی ژاپنی، به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های کشور خودشان تبدیل شده‌اند. با تمام این اوصاف، بازی‌های یاکوزا زیاد خارج از کشور خودشان عرضه نمی‌شوند.

بازی Yakuza 0 پیش‌درآمدی برای اولین شماره از مجموعه بازی‌های یاکوزا است.

تا همین امروز، شش شماره در مجموعه‌ی اصلی یاکوزا و پنج بازی فرعی در این مجموعه ساخته شده‌اند. اما فقط پنج بازی این مجموعه در خارج از ژاپن عرضه شده‌اند. شرکت سگا، سازنده‌ی این مجموعه بازی‌ها، چند وقت پیش خبر از عرضه‌ی نسخه‌ی انگلیسی یاکوزا ۵ داده بود. این شرکت دیروز در مراسم PlayStation Experience 2015 گفت که می‌خواهد پس فردا نسخه‌ی انگلیسی قسمت پنجم یاکوزا را برای پلی‌استیشن ۳ عرضه کند. در حال حاضر دقیقا سه سال است که از عرضه‌ی یاکوزا ۵ در ژاپن می‌گذرد.

Yakuza-0_2015_12-05-15_006

شرکت سگا خبر مهم‌تری هم درباره‌ی این مجموعه داشت. این شرکت ژاپنی گفت که می‌خواهد بازی Yakuza 0 را هم به غرب بیاورد. برخلاف یاکوزا ۵ که یک بازی دیجیتال برای پلی‌استیشن۳ است، Yakuza 0 برای پلی‌استیشن۴ و به صورت دیسکی عرضه خواهد شد.

بازی Yakuza 0 پیش‌درآمدی برای اولین شماره از مجموعه بازی‌های یاکوزا است که در سال ۲۰۰۵ میلادی و برای کنسول پلی استیشن۲ عرضه شده بود. این بازی که در توکیوی سال ۱۹۸۸ اتفاق می‌افتد، ریشه‌های شخصیت اصلی این مجموعه یعنی Kazuma Kiryu را به تصویر می‌کشد.

می‌توانید در ادامه، تریلر منتشر شده از Yakuza 0 را ببینید. سگا تاریخ انتشار دقیق نسخه‌ی انگلیسی را مشخص نکرده، اما گفته است که در سال جاری میلادی عرضه‌اش خواهد کرد.

منبع: PlayStation Blog

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه