گلکسی S7 اج احتمالا نمایشگر ۵٫۱ اینچی خواهد داشت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه هنوز تا زمان معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S7 و S7 اج یک یا دو ماه باقی مانده است، اما می‌توان حس زد که این دو دستگاه پرچم‌دار چه مشخصاتی خواهند داشت. یکی از ویژگی‌های طراحی S7 و S7 اج در نمایشگر آن است. شایعه شده که نمایشگر آن ۵٫۲ اینچ اندازه دارد که با اختلاف بسیار کمی از صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی S6 و S6 اج بزرگ‌تر است. هرچند یکی از جدیدترین شایعه‌هایی که منتشر شده، خلاف این فرضیه را نشان می‌دهد.

دوربین جدید این گوشی می‌تواند در شرایط نوری ضعیف، عملکرد بهتری داشته باشد.

اخیرا در پایگاه‌ داده‌ای AnTuTu یک دستگاه گلکسی S7 با شماره مدل SM-G935A دیده شده است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این شایعه با شایعات قبلی این است که نمایشگر آن ۵٫۱ اینچ است.

اما حداقل وضوح تصویر QHD تغییری نکرده و ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. علاوه بر این، اطلاعات AnTuTu نشان می‌دهد که دستگاه گلکسی SM-G935A یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ دارد و ظرفیت رم آن هم ۴ گیگابایت است.

آخرین اطلاعاتی هم که معلوم شده مربوط به دوربین گوشی است. احتمالا سامسونگ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت دستگاه گذاشته است. اطلاعات مربوط به دوربین که در لیستینگ AnTuTu درج شده با شایعات قبلی مبنی بر حسگر بزرگ‌تر اما رزولوشن کمتر دوربین هم‌خوانی دارد. دوربین جدید این گوشی می‌تواند در شرایط کم‌نور عملکرد بهتری داشته باشد.

گلکسی s7

هرچند، در شایعات دیگری ادعا شده که احتمالا سامسونگ دوربین ۲۰ مگاپیکسلی Britecell را در گلکسی S7 خواهد گذاشت. این دوربین هم ویژگی‌های جالبی دارد و حساسیت آن به نور بهتر است.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که تمام این مشخصات و اطلاعت شایعه هستند و تا زمان رونمایی رسمی سامسونگ از گلکسی S7 و S7 اج در حد شایعه باقی خواهند ماند و باید به دیده‌ی شک و تردید به آنها بنگریم.

تمام شایعات گلکسی S7

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    پیش به سوی امپراطــور جدید تلفن های همراه

  2. Avatar ممد

    خار ق العادس آخره گوشیه هر چیزی که از یه گوشی بخاین تو اینه حتی بیشتر از اون چیزی که میشه فکرشو کرد.
    دوربین رو خدا
    کیفیت نمایش و لمس رو خدا
    جنس بدنه و کیفیت ساخت رو خدا
    باتری رو خدا
    طراحی و خوش دست بودن رو خدا
    و مهمتر از اون میشه قیمت درست و بجاشو دونست نه مث ایفون که پول مفت و زبون بسته رو میریزی تو حلقش.
    خدا رو شکر که سامسونگیم و میتونم بهترین گوشی های دنیا رو از همین شرکته دوست داشتنی بخرم

    1. Avatar علی جوادی

      دوست عزیزم…حسی که شما داری همه ی کسانی که واقعا سامسونگ دارند و مصرف کننده هستند(نه اونایی که میان نظر میدن و به دروغ میگن سامسونگ داریم و داشتیم)دارند…من به شخصه با هر کی که سامسونگ داشته و در ارتباطم از این غول برندها راضی بوده و گوشی بعدیشون رو هم از این کمپانی انتخاب میکنند…برترین گوشی ساز دنیاست و خرداد ماه از دی جی کالای عزیز این برترین گوشی سال ۲۰۱۶ رو میخرم…
      با تشکر

  3. Avatar عبدالسلام

    با سلام به نظر من سامسونگ نسخه ادج اس ۷ رو با صفحه نمایش شش اینچی عرضه میکنه ولی اگه اینطور باشه هم بد نیست در کل کیفیت ساخت محصولات سامسونگ عالیه با تشکر از دیجی کالا مگ که در همه وقت جدید ترین خبر هارو میذاره

  4. Avatar امین حمیدی

    همین که خبری در رابطه با معرفی اس ۷ میبینم . چشام ۴ تا میشه …
    اونطوری که معلوم و مشخصه معرفی حداقل دو سایز و دو مدل بطور یقیت اتفاق خواهد افتاد .
    گذشته از اندازه . دوربین و امکانات هم جز مهمترین مشخصه ها هستند…
    ممنون خانم غلامی عزیز برای تهیه اخبار حواشی این کمپانی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه