نوت ۷ یک نسخه‌ با رم ۶ و حافظه‌داخلی ۱۲۸ گیگابایتی هم دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چندین ماه قبل از این‌که گلکسی نوت ۷ رسما معرفی شود، شایعاتی وجود داشت که این گوشی قرار است با ۶ گیگابایت رم عرضه شود. این شایعه به جای خود باقی بود تا این‌که طبق وعده‌ی موعود دوازدهم مرداد از گلکسی نوت ۷ رونمایی شد و آن شایعه هم به دست فراموشی سپرده شد. چیزی که ما حالا می‌دانیم این است که سامسونگ نوت ۷ را با رم ۴ گیگابایتی راهی بازار می‌کند.

نوت ۷ طبق اطلاعات موجود در فهرست TENAA یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی هم دارد.

اما ظاهرا چندان هم نباید از این موضوع مطمئن باشیم. چرا که در فهرست TENAA به‌روزرسانی‌‌هایی در مورد نوت ۷ صورت گرفته و این‌طور که معلوم است به‌زودی باید منتظر نسخه‌ی ۶ گیگابایتی نوت ۷ باشیم. این یعنی گاهی شایعات، حتی اگر شواهد آن‌ها رد کنند، جای بحث و بررسی دارند.

note7

طبق مشخصاتی که ذیل گوشی تازه از راه رسیده‌ی گلکسی نوت ۷ در TENAA درج شده، این گوشی یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی هم دارد.

گوشی‌های سری Note سامسونگ طبق روال چند سال اخیر با مشخصاتی یک سر و گردن بالاتر از سری S عرضه می‌شوند. اما امسال با مدل‌های دارای رم ۴ گیگابایتی، نوت ۷ لااقل از این نظر بیش‌تر از S7 جایی برای عرض اندام نداشت. حالا با اطلاعات جدید از فهرست TENAA به نظر می‌رسد که روال چندین ساله ادامه دارد.

طبیعتا هنوز اطلاعی از قیمت و زمان عرضه‌ی مدل ۶ گیگابایتی نوت ۷ نداریم. اما در آینده‌ی نزدیک احتمالا همه‌چیز مشخص خواهد شد.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. علیرضا

    کسی راجع به ظرفیت باتری این مدل و این که این مدل در خارج از چین هم قابل خرید هست یا نه اطلاعی نداره ؟

  2. بهروز

    در مقابل اون طرفدارای اپل که گفتن سامسونگ بدون تغییر عرضه شد از رم نوت ۷ ایراد گرفتن و گفتن توقع طرفداراشو برطرف نمیکنه باید بگم بفرمایید .هرچند با رم ۴ هم بازم ایفون حرفی برای گفتن نداشت

    1. kianoosh

      من واقعا تو کار شماها موندم اقا اصلا سامسونگ خوب اپل بد یا اپل خوب سامسونگ بد چه فرقی به حال من وتو داره موبایل میخریم ازش استفاده کنیم و لذت بریمیا اینکه بیایم اینجا برند های دیگه رو بکوبیم انگار که اقایxصاحب کمپانی سامسونگه که زیر هر پستی ده تا نظر منفی و کوبنده منتصب به کمپانی اپل نوشته وباید اضافه کنم من از پنج سال پیش اپل دارم ولی هیچوقت نشده که بعد از کار با یه گوشی سامسونگ ازش خوشم نیاد و یا نظر یکدست منفی راجع بهش داشته باشم و عکس همین اتفاق برای دارندگان سامسونگ پیش میاد. ما بر اساس معیار های شخصیمون موبایل یا……….. رو انتخاب میکنیم پس تعصب کورکورانه به شرکت هایی که هدفشون جز کسب منفعت چیزی نیس رو کنار بزاریم و کم تر بجای راهنمایی همدیگه شعور خودمون رو زیر سوال ببریم .

      1. حمید

        کیانوش جان، هدف ما از کل کل کردن، فقط لذت بردن از بحثه. فقط همین. اگه نه، نه اپل مال منه، نه سامسونگ مال شما. مگه موقع مسابقات فوتبال کل کل هوادارها واسه بی احترامی یا … هستش یا واسه اینکه حالا مثلا کسی برای طرفداری از یه تیم بهمون پول میده.
        نه عزیزم. هیچکدوم. طرف داری از یه برند یا یه تیم یا .. . به رخ کشیدن اطلاعات و نشون دادن کمی تعصبه و واسه من و خیلی ها لذت داره. فقط همین. پس خونتو کثیف نکن و اگه دوست داری و اهل کل کل هستی، یه برند انتخاب کن و بیا وسط، اگه هم واست این چیزا لذت نداره و مارو آدمهایی بی کاری میدونی، برو و به کارهایی مهم خودت برس.
        عشق است تنوع و زیبایی سامسونگ.
        اپل باید غاز بچرونه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه