گلکسی S7 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به آمریکا و چین می‌رود

۱۳ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس خبری منتشر شده در رویترز، گوشی گلکسی S7 در دو نوع با تراشه‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و اگزینوس به بازارهای متفاوتی عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم شایعات را باور کنیم گوشی سامسونگ گلکسی S7 که در سال ۲۰۱۶ معرف خواهد شد، تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۲۰ خواهد داشت یا اینکه حداقل سامسونگ به استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ فکر می‌کند. در هر صورت، با وجود مشکلات داغ کردن اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کاملا منطقی به نظر می‌رسد که این شرکت بخواهد مطمئن شود که اسنپ‌دراگون ۸۲۰ چنین مشکلی ندارد.

همچنین شایعاتی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ می‌خواهد از تراشه‌ی «اگزینوس» (Exynos) خودش استفاده کند. حالا هم گزارشی از رویترز فاش کرده که این شرکت کره‌ای احتمالا از دو تراشه استفاده خواهد کرد؛ و اینکه نوع اسنپ‌دراگون ۸۲۰ گلکسی S7 به بازارهای ایالات متحده‌ی آمریکا و چین راه خواهد یافت.

این بدین معنی است که دیگر بازارهای جهان نوع تراشه‌ی اگزینوس گلکسی S7 را دریافت خواهند کرد. بدیهی است که سامسونگ درباره‌ی این شایعه هیچ نظری نداده است. البته این کار چیز عجیبی نیست. قبلا هم سابقه داشته که یک محصول با دو تراشه متفاوت در بازارهای متفاوتی به فروش برود.

موضوع اصلی در این شایعه این است که ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته از اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده کند. البته که شما باید به خبر به دیده‌ی شک و تردید بنگرید، اما اگر شایعات درست باشند، احتمالا در ژانویه‌ی ۲۰۱۶ این گوشی معرفی خواهد خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Reuters

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه