گوشی Honor Play 5X شرکت هوآوی ۱۸ مهر ماه معرفی خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش اولین اطلاعات از گوشی Honor Play 5X منتشر شده بود. به‌نظر می‌رسد که شرکت هوآوی قصد دارد این محصول را تا چند روز دیگر معرفی کند.

هوآوی گوشی Honor Play 5X را در ۱۸ مهر ماه معرفی خواهد کرد.

به‌تازگی اطلاعات دیگری از Honor Play 5X منتشر شده است. در این اطلاعات گفته شده که هوآوی قصد دارد تلفن همراه جدید خودش را در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۰ اکتبر) معرفی کند. هوآوی برای معرفی این گوشی یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد. در حقیقت هوآوی دعوت‌نامه‌های این برنامه خبری را هم برای رسانه‌های مختلف ارسال کرده است.

این تلفن‌همراه جدید مدتی پیش مجوزهای لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرد. در آن زمان اطلاعاتی از این محصول منتشر شد. این گوشی یک تلفن همراه میان‌رده خواهد بود و هنوز مشخص نیست که با چه قیمتی و در چه کشورهایی راهی بازار می‌شود. البته در شایعات گفته شده که این محصول با قیمت ۱۶۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

Huawei-October-10-Event

این گوشی یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت HD‌ روی آن قرار گرفته است. تراشه‌ی MT6735 شرکت مدیاتک که یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 را در خودش قرار داده، روی این محصول مشاهده می‌شود. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار دارد. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آیند. گوشی Honor Play 5X در ابعاد ۱۴۳٫۱ در ۷۱٫۸ در ۹٫۷ میلی‌متر و با ۱۵۹ گرم وزن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی که از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند با اندروید ۵.۱ عرضه خواهد شد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    با سلام و خسته نباشید خدمت آقا مجید
    بنده قصد خرید honor 4x را دارم
    به نظرشما معرفیه اینگ وشی یعنی honor 5x چقدر رو قمیت۴ ایکس تاثیر میذاره ؟
    چقدر طول میکشه تا اثرش تو بازار ایران معلوم بشه ؟ به نظر شما برای خرید عجله نکنم و فعلا دست نگه دارم یا نه ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه