مجموعه‌ی ویدیویی برترین‌‌های سال ۲۰۱۶

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در اولین روزهای سال ۲۰۱۷، قصد داریم تا برترین‌های سال گذشته را با شما همراهان همیشگی دیجی‌کالا مگ مرور کنیم؛ از برترین گوشی‌های سال تا پرفروش‌ترین فیلم‌ها.

این مجموعه‌ی ویدیویی به برترین‌های سال ۲۰۱۶ از دید متخصصان رسانه‌های مختلف اختصاص دارد.

۲۰۱۶، برای دنیای تکنولوژی و صنعت فیلم و سرگرمی، سال پرفرازونشیبی بود. برای مثال در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند، در حالی‌که اپل و سامسونگ همچنان یکه‌تازی می‌کردند، هواوی با بلندپروازی‌هایش، خود را به این دو نزدیک و نزدیک‌تر کرد. حتی گوگل هم به‌طور مستقل وارد رقابت شد. در ویدیوی کوتاه «برترین گوشی‌های هوشمند»، به ۵  تا از بهترین‌های سال ۲۰۱۶ اشاره کرده‌ایم.

خارج از رقابت داغ تولیدکننده‌های موبایل، مایکروسافت، اپل و تسلا با نوآوری‌های خود، علاقه‌مندان را غافل‌گیر کردند. به‌نظر شما شرکت‌های بزرگ در سال ۲۰۱۶ چه نوآوری‌‌هایی داشتند؟ در ویدیوی «برترین نوآوری‌ها»، ۵ تا از بهترین‌ها را می‌بینیم.

با وجود همه‌ی این‌ها، در بازار گجت‌های مصرفی، همه‌چیز بی‌نقص نبود؛ خیلی‌وقت‌ها خریداران با پرداخت هزینه‌ای زیاد، محصولی نصیب‌شان شد که نه‌تنها راضی‌شان نکرد بلکه در مواردی صدای‌شان را هم درآورد. در ویدیوی «ناامیدکننده‌ترین‌ها»، به ۵ مورد از این ضدحال‌های تکنولوژیک پرداختیم.

سال ۲۰۱۶، کلی اپلیکیشن رنگارنگ و باحال معرفی شد. اپ‌هایی که بعضی‌وقت‌ها اصلا انتظارشان را نداشتیم و با دیدنشان ذوق‌زده می‌شدیم. در ویدیوی «برترین اپلیکیشن‌ها»، تعدادی از این اپ‌های هیجان‌انگیز را به شما معرفی می‌کنیم.

از موبایل و اپ‌های موبایل بگذریم، می‌رسیم به بازی‌های موبایل. کدام بازی موبایل در سال ۲۰۱۶ توانست قلب و ذهن شما را بدزدد؟ آیا بازی مورد نظر شما در لیست ۵تایی ما قرار دارد؟ بد نیست ویدیوی «برترین بازی‌های موبایل» ما را ببینید.

این از بازی‌های موبایل، اما بازی‌های دیگر چه؟ ما یک ویدیو هم برای معرفی «برترین بازی‌ها» ساخته‌ایم. اگر اهل بازی با کنسول و پی‌سی هستید، این ویدیو را از دست ندهید و حتما نظرات‌تان را درباره‌ی این انتخاب‌ها به ما بگویید.

اما درنهایت می‌رسیم به فیلم و سینما. سال ۲۰۱۶، فیلم‌های زیادی روی پرده‌ی نمایش رفت که هر کدام‌شان سلایق مختلفی را هدف گرفته بود. اما در ویدیوی «پرفروش‌ترین فیلم‌ها»، همان‌طور که از نامش مشخص است ما میزان فروش را ملاک قرار داده‌ایم. این ویدیو را هم از دست ندهید.

امروز و فردا منتظر مجموعه ویدیوهای برترین‌های ۲۰۱۶  باشید. این انتخاب‌ها، لزوما انتخاب نویسنده‌ها و کارشناسان دیجی‌کالا مگ نیستند؛ ما از برایند ده‌ها انتخاب از سوی متخصصان سایت‌ها و رسانه‌های مختلف به این گزینه‌ها رسیده‌ایم.

این مجموعه‌ی ویدیویی به برترین‌های سال ۲۰۱۶ از دید متخصصان رسانه‌های مختلف اختصاص دارد. ما در مجموعه‌ای دیگر و به مناسبت نوروز ۹۶، برترین‌های سال شمسی را از دید نویسنده‌ها و کارشناسان‌ دیجی‌کالا مگ منتشر خواهیم کرد. فعلا و تا آن موقع، ویدیوهای برترین‌های سال ۲۰۱۶ را از دست ندهید.

video_png-innovation

video_png-film

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar هاني

    ال جی جی ۵ اصلا گوشی بدی نیست من خودم از دیجی کالا خریدم بخش ماژولارش واقعا توی سفر ها بدرد میخوره مخصوصا پاور بانکش

  2. Avatar ///mahdispd

    خیلی دوس دارم نا امید کننده ترین ها را ببینم ولی کو؟؟کجاست؟؟چه طور باید ببینیم؟؟مطمئنم آیفون۷هستش

    1. Avatar فريد

      هه من فک کنم اولیش note 7 باشه

      1. Avatar ///mahdispd

        ببخشید چرا؟؟؟؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه