اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، دوربین کنترل کودک فوسکم بخرید

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

زمانی که تشکیل خانواده می‌دهید و تصمیم می‌گیرید صاحب فرزند شوید، ناگهان تمام نگرانی‌های دنیا روی سرتان آوار می‌شود. با خودتان فکر می‌کنید آیا من می‌توانم مسئولیت یک نفر دیگر را هم قبول کنم؟ آیا می‌توانم امنیت و آسایش را برایش فراهم کنم؟ آن‌هایی که کمی ریشه‌ای تر فکر می‌کنند، درگیر این موضوع می‌شوند که آیا اصلا آوردن یک نفر دیگر به این دنیا کار درستی است یا نه؟ فکر کردن کار خوبی است و البته قابل احترام؛ اما ما می‌خواهیم در مورد شرایطی صحبت کنیم که یک مرحله بعد از فکر کردن قرار می‌گیرد. محصول این هفته یک دوربین تحت شبکه با مدل Fosbaby P1 از برند فوسکم است که برای نظارت نوزاد و مراقبت از او به کار می‌رود.

فهیمه تفرشی

یادم هست معلم مهربان کلاس اول دبستان‌مان می‌گفت وقتی خانه‌اید من همه شما را می‌بینم و در خانه‌تان دوربین کار گذاشتم. الان شاید مضحک به نظر برسد، اما در همان سال هیچ به ذهنم نرسید گوشه و کنار خانه را چک کنم و بفهمم این موضوع حقیقت دارد یا نه؟ وسط مشق نوشتن ناگهان صاف می‌شدم و اطرافم را نگاه می‌کردم؛ تصورم این بود آموزگار بی‌کار من پشت تلویزیونش مشغول تماشای مشق نوشتن من است. می‌خواستم بداند من حواسم هست که او مرا می‌بیند! چقدر عجیب و جالب که با فاصله حدود ۱۵ سال بعد از کلاس اول دبستان من دیگر این کار به‌راحتی برای هر کس امکان‌پذیر است و با قیمتی در حد یک گوشی موبایل هوشمند می‌توانید بر حیاط مدرسه، کلاس درس و اتاق کودک‌تان نظارت کنید و همه اطلاعات را در یک کارت حافظه microSD داشته باشید. دوربین نظارتی فوسکم مدل Fosbaby P1 این قابلیت را به سادگی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

محمد سماک

یادم نیست دقیقا از چه زمانی بازیگران دنیای تکنولوژی متوجه شدند راه نجات‌شان در این است که از طریق ساده کردن زندگی با مردم ارتباط برقرار کند؛ اما خوب می‌دانم که به درست‌ترین نتیجه‌ی تاریخ دست پیدا کردند. نمی‌خواهم سخنرانی کنم یا خدای نکرده افاضه‌ی فضل کرده‌باشم؛ می‌خواهم بگویم دوربین‌هایی که برای کنترل اتاق کودک راهی بازار شده‌اند، در حال طی مسیر درستی هستند. به خصوص آنهایی که می‌توانند در تاریکی شب هم فیلم‌برداری کنند و قابلیت چرخیدن و کنترل شدن از راه دور هم دارند که دیگر حجت را بر همگان تمام کرده‌اند. بچه‌داری در هیچ دوره‌ای به اندازه‌ی دوره و زمانه‌ی ما ساده‌ نبوده و دوربین تحت شبکه‌ی فوسکم مدل Fosbaby P1 این کار را ساده‌تر هم کرده‌ است.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه