سامسونگ گوشی تاشوی W2016 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ گوشی تاشوی W2016 را به شکل رسمی در کشور چین معرفی کرد. البته در گذشته شایعات مختلفی هم درباره‌ی این محصول منتشر شده بود و تقریبا مشخص بود که سامسونگ به زودی این گوشی تاشو را معرفی خواهد کرد.

گوشی تاشوی سامسونگ که W2016 نام دارد، فعلا در کشور چین عرضه شده است.

گوشی W2016 شرکت سامسونگ دو صفحه نمایش ۳.۹ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل دارد. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰، سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به وجود یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دو سیم‌کارته بودن و پشتیبانی از شبکه‌ی ۴G اشاره کرد. این تلفن همراه هوشمند تاشو با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود و از ویژگی شارژ سریع و شارژ بی‌سیم هم بهره می‌برد. سامسونگ اعلام کرد که جنس این محصول از فلز و شیشه خواهد بود.

ضخامت این محصول ۱۵.۱ میلی‌متر است و ۲۰۴ گرم وزن دارد. هنوز قیمت دقیق این محصول مشخص نشده، اما شایعات گفته‌اند که گوشی W2016 با قیمت ۹۹۹۹ یوان که معادل ۱۵۶۵ دلار می‌شود، به فروش خواهد رسید. گوشی W2016 در دو رنگ خاکستری و طلایی ساخته شده و فعلا فقط در بازار کشور چین عرضه شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

گوشی W2016شرکت سامسونگ گوشی W2016شرکت سامسونگ گوشی W2016شرکت سامسونگ

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Samsung

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    سلام
    من هنوزم از گوشی های قدیمی استفاده میکنم کوچیکن و راحت همه جا میشه برد دغدغه اینم ندارم که ممکنه اسیب ببینه یا دزدیده بشه. دبلیو۲۰۱۶ بنظرم یه گوشیه معرکه س.منتهابا همچین قیمتی؟ مطمعنین درسته؟ اونم جایی مثه چین؟

  2. Avatar مینا

    چراقیمت درست این گوشی رونمیزنیدیعنی قیمتش۱۵۶۵دلار؟مگه میشه؟

  3. Avatar رضوان رحیمی ریک

    من مدتهاس دنبال این فرم گوشی هستم. ولی ۱۵۶۵ دلار آخه!!!!!!!!!!؟؟؟

  4. Avatar فرزاد شریف زاده

    جالبه، ولی قسمت شایعات در خصوص قیمت به نظر خیلی، یعنی بیش از حد اشتباه میرسه، ۱۵۶۵ دلار در حال حاضر قیمت سورفیس پرو ۴ با مشخصات بالای آن است. گرانترین گوشی اپل هم قیمتی کمتر از ۷۰۰ دلار دارد.

  5. Avatar ناصر

    درمورد قیمت گوشی به دلار اشتباه نکردید؟ (۱۵۶۵دلار!!)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه