ساخت فصل دوم بازی Game of Thrones تایید شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Game of Thrones

استودیوی بازی‌سازی Telltale اعلام کرد که فصل دوم عنوان «بازی تاج و تخت»(Game of Thrones)‌ ساخته خواهد شد.

استودیوی Telltale ساخت فصل دوم بازی Game of Thrones را تایید کرد، اما هنوز تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نیست.

کوین برونر (Kevin Bruner) مدیر عامل استودیوی Telltale در مصاحبه‌ای با سایت The Hollywood Reporter گفت:” با افتخار اعلام می‌کنم که فصل دوم عنوان «بازی تاج و تخت» در دست ساخت قرار دارد.”

در سال ۲۰۱۳ بود که استودیوی Telltale با همکاری شبکه‌ی تلویزیونی HBO خبر ساخت این بازی را اعلام کرده بود و احتمال داشت که فصل دومی هم برای آن در نظر گرفته شود.

برونر در ادامه‌ی صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که:” ما به این بازی مانند یک سریال تلویزیونی نگاه می‌کنیم و به همین صورت هم آن را خواهیم ساخت. روند ساخت بازی‌ها به صورت سریالی چیز جدیدی است و بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی به این شکل بازی‌های خودشان را تولید نمی‌کنند. این عنوان هم مانند برنامه‌های تلویزیونی مدت زمان زیادی در دست ساخت بوده تا بتواند بازی‌کننده‌ها را جذب خودش کند. ما نظر مخاطب‌ها را دریافت کرده‌ایم و از آن‌ها برای بهتر کردن بازی استفاده خواهیم کرد. تصمیم‌هایی که بازی‌کننده‌ها در فصل اول گرفته‌اند، به فصل دوم منتقل خواهد شد و آن‌ها با اتفاقات مختلفی مواجه می‌شوند.”

بازی Game of Thrones

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هنوز تاریخ عرضه‌ی فصل دوم این بازی مشخص نشده، اما استودیوی Telltale اعلام کرده بود که فصل اول این بازی را روی دیسک برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌کند.

استودیوی بازی‌سازی Telltale با ساخت بازی «مردگان متحرک» (The Walking Dead) توانست جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۲ را به خودش اختصاص دهد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد احمدی اکبری

    به جای بازی ، سریال زودتر بیاد خوشحال تر میشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه