بازی Candy Crush Jelly Saga عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
Candy Crush Jelly Saga

استودیوی King Digital Entertainment قسمت جدیدی از مجموعه بازی‌های «کندی کراش» (Candy Crush) با نام Jelly Saga را معرفی کرد. این بازی هم اکنون روی فروشگاه‌های گوگل پلی، اپل استور و فروشگاه ویندوز برای سیستم‌های اندروید، iOS و ویندوزی عرضه شده است.

بازی Candy Crush Jelly Saga بیش از ۱۲۰ مرحله و دو مود جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در بازی Candy Crush Jelly Saga یک دنیای ژله‌ای جدید پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد. همچنین شخصیت تازه‌ای در این بازی معرفی می‌شود که «جنی» (Jenny) نام دارد و دست به ماجراجویی جدیدی در سرزمین این بازی می‌زند.

دو مود جدید هم در این عنوان معرفی شده که «جلی» (Jelly) و «باس» (Boss) نام دارند. در مود «جلی» بازی‌کننده‌ها باید آبنبات‌ها و ژله‌ها را در ردیف‌های یکسان قرار دهند تا بتوانند بازی را پیش ببرند و امتیاز بیشتری به‌دست بیاورند. در مود «باس» هم بازی‌کننده‌ها با «ملکه‌ی ژله‌ای» (Jelly Queen) بازی می‌کنند. در این حالت بازی‌کننده باید مهارت خودش را آزمایش کند تا ببیند می‌تواند ملکه‌ی ژله‌ای را شکست دهد یا خیر. این بازی جدید شامل ۱۲۰ مرحله می‌شود.

لازم به‌ذکر است که استودیوی King Digital Entertainment چند ماه پیش توسط شرکت اکتیویژن سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) با قیمت ۵٫۹ میلیارد دلار خریداری شد. بازی «کندی کراش» به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک و موبایل به شمار می‌رود.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این عنوان را مشاهده کنید:

دانلود Candy Crush Jelly Saga از فروشگاه گوگل پلی

دانلود Candy Crush Jelly Saga از فروشگاه اپل استور

دانلود Candy Crush Jelly Saga از فروشگاه ویندوز

منبع: GameSpot

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آندروید

    اینجور بازی ها طرفداران زیادی پیدا کرده
    بطوری که در گوگل پلی هم نمرات خوبی میگیرند
    در واقع این بازی ها اعتیاد اور هستند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه