پیچ‌، اپلیکیشنی که می‌تواند جای اینستاگرام و فیسبوک را بگیرد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیچ

این روزها در رسانه‌های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک اپلیکیشن جدیدی به نام «پیچ» (Peach) سر و صدای زیادی به پا کرده است. این برنامه که توسط «دام هافمن» (Dom Hofmann)، بنیان‌گذار Vine توسعه داده شده، نوعی شبکه‌ی اجتماعی است که امکانات بسیار مفید و جذابی را ارایه می‌دهد. مثل دیگر شبکه‌های اجتماعی، هدف پیچ هم ارتباط با دایره‌ی دوستان‌تان و باخبر شدن از اتفاقات روزمره‌ی زندگی آنها است. اما ویژگی‌هایی که ارایه می‌دهد، در کنار راحتی کاربری آن باعث شده بلافاصله محبوبیت زیادی پیدا کند.

این برنامه به نوعی ترکیبی از اینستاگرام و توییتر است و فضایی (Space) را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در آن محتوایی را به اشتراک بگذارید.

اما چه چیزی پیچ را متمایز می‌کند. این برنامه به نوعی ترکیبی از اینستاگرام و توییتر است و فضایی (Space) را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در آن استاتوس پست کنید، نقاشی بکشید، عکس بگذارید، لوکیشن‌تان را تگ کنید و به‌طور کلی، لحظه‌های مختلف زندگی‌تان را در آن ثبت کنید. با اد کردن دوستان‌تان هم می‌توانید این فضا را با آنها به اشتراک بگذارید.

 در پیچ یک ویژگی کاربردی و جذاب به نام Magic Word (کلمه‌ی جادویی) معرفی شده که با تایپ کلمات خاصی می‌توانید یک فایل تصویری GIF پست کنید، نقاشی بکشید یا تاس بیندازید. به عنوان مثال شما تایپ می کنید Dice (به معنی تاس) و برنامه برای شما تاس می‌اندازد که می‌توانید آن را پست کنید. با تایپ کلمه‌ی Here، پیچ لوکیشن دقیق شما را پیدا می‌کند و می‌توانید آن را به فضای شخصی‌تان پست کنید. با Draw می‌توانید یک نقاشی سریع بکشید.

با Magic Word محتوای پیچیده‌تر را هم می‌توانید اضافه کنید. مثلا اگر هنگام پخش موسیقی بنویسید Song، این اپلیکیشن، مثل شازم، موسیقی در حال پخش را تشخیص می‌دهد و لینک اسپاتیفای یا اپل میوزیک آن را هم اضافه می‌کند.

لیست تمام کلمه‌های جادویی این برنامه

لیست پیچ

به علت محبوبیت این برنامه و هجوم کاربران به آن، پیچ دچار مشکلاتی شده که در نسخه‌های بعدی رفع خواهند شد. همچنین در حال حاضر، به دلیل یک سری باگ‌ها، از شماره تلفن‌های بین‌المللی پشتیبانی نمی‌شود. اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی Peach گفته‌اند که به دنبال حل این مشکل هستند.

 در ضمن اپلیکیشن جدید Peach از تکنولوژی فورس تاچ آیفون ۶S پشتیبانی می‌کند. این برنامه فعلا فقط برای iOS منتشر شده و شما می‌توانید با مراجعه به اپ استور اپل به طور رایگان آن را دانلود کنید.

peach-screenshot

peach-1

منبع: Peach

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar فاضل

    الان خود توسعه دهنده هاش تعجب میکنن از خیل ایرانیان مشتاق !! خدا رحم کنه به سرور هاشون !

  2. Avatar امیر کریمی نیا

    برنامه واین خیلی خوب پیشرفت داشته و به احتمال زیاد پیچ هم موفق خواهد شد اما به نظرم اسنپ چت از همشون زده جلوتر…

  3. Avatar reza

    یه مواده مخدر دیگه خدا بهمون رحم کنه :))))))))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه