اپل بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۵ شد

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به اطلاعات منتشر شده از طرف سازمان Canalys مشخص شده که اپل تا این لحظه ۱۲ میلیون دستگاه ساعت هوشمند فروخته که این آمار بیش از دو سوم کل ساعت‌های هوشمند به فروش رفته در بازار به حساب می‌آید.

اپل در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۲ میلیون ساعت هوشمند فروخته است.

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ با ساعت هوشمند Gear S2 در فاصله‌ی نزدیکی پشت‌سر اپل قرار گرفته است. در مکان‌های بعدی هم ساعت هوشمند Pebble و ساعت شرکت هواوی دیده می‌شوند. مشاهده‌ی شرکت هواوی در این لیست از این نظر جالب توجه است که توانسته جایگاهی بهتر از سونی و ال جی در زمینه‌ی تولید ساعت به دست بیاورد.

از طرف دیگر مشخص شده که شرکت‌های دیگری که ساعت‌های معمولی (غیر هوشمند) و دست‌بندی ورزشی تولید می‌کنند هم با فروش خوبی مواجه بوده‌اند. از بین این شرکت‌ها می‌توان به Fitbit و شرکت شیائومی با دست‌بند Mi Band اشاره کرد که توانسته‌اند ۱۳ میلیون دستگاه بفروشند. این آمار بیانگر این موضوع است که شرکت Fitbit توانسته فروش بیشتری از اپل داشته باشد و دلیل آن هم قیمت ارزان‌تر محصولاتی است که تولید می‌کند.

Apple Watch

ساعت هوشمند اپل

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سازمان Canalys گفته که فروش محصولات شرکت‌های Fitbit، Apple و Garmin بیش از ۶۰ درصد بازار گجت‌های پوشیدنی را به خودشان اختصاص داده‌اند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه