آیا iOS 10.2 مشکل باتری آیفون را بدتر می‌کند؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند وقت گذشته کاربران به این موضوع اشاره کرده‌اند که iOS 10 برای گوشی آیفون ۶s و ۵ مشکل باتری به وجود آورده است. مشکلی که باعث انفجار این تلفن همراه هوشمند هم شده بود. انتظار داشتیم که باعرضه‌ی iOS 10.2 این مشکل برطرف شود؛ اما گفته شده که این مشکل نه تنها از بین نرفته، بلکه بدتر از قبل شده است.

مشکل باتری به این شکل بود که میزان باتری به یک‌باره از ۳۰ درصد به صفر می‌رسید و گوشی خاموش می‌شد؛ اما با متصل کردن گوشی به شارژر باز هم مشاهده می‌کردید که گوشی ۳۰ درصد شارژ دارد. در یکسری از گوشی‌ها هم میزان شارژ از ۳۰ درصد به ۱ درصد می‌رسد و ساعت‌ها روی همین مقدار باقی می‌ماند. حالا با عرضه‌ی iOS 10.2 این مشکل بیشتر شده است.

برخی کاربران گفته‌اند که درصد میزان شارژ باتری روی یک میزان خاص متوقف می‌شود و در زمانی که یکسری برنامه‌هایی که به شدت باتری مصرف می‌کنند هم اجرا می شوند، ظرفیت باتری کم نمی‌شود.

البته گروهی دیگر از کاربران هم گفته‌اند که iOS 10.2 مشکل باتری آن‌ها را بهبود بخشیده؛ اما به نظر می‌رسد که داستان برای برخی دیگر از داردندگان گوشی‌های آیفون متفاوت است و آن‌ها شرایطی بدتری را تجربه می‌کنند. البته شرکت اپل به افرادی که این مشکل را دارند گفته که باتری گوشی را به شکل رایگان تعویض می‌کند.

منبع: forbes

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سعيد

    ها عامو باتری گوشی منم خیلی بعد از آپدیت به ios 10.2 سریع شارژ خالی میکنه کلا آپدیت نکنید

  2. Avatar ///mahdispd

    خخخ قدیم هفته ای یه دونه از مطلب خرابی ایفون داشتیم الان پیشرفت کرده دوروز یک باره!!

    1. Avatar نیما اکسپریا

      آره والا
      سیب نیم خورده چینی

      1. Avatar RezavV 1000

        میخواد کاری کنه دولت امریکا که ساخت ایفون فقط تو امریکا ساخت بشه شاید ایفون های بعدی کمتر مشکل داشته باشن البته شاید خخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه