فروشگاه اینترنتی علی‌بابا اطلاعات جدیدی از iPad Air 3 لو داد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قاب محافظ تبلت «آیپد ایر ۳» ( iPad Air 3 ) در فروشگاه اینترنتی علی‌بابا، قرار گرفته و مشخص شد که تبلت معرفی نشده‌ی اپل از چهار بلندگو بهره می‌برد.

آیپد ایر ۳ چهار بلندگو دارد و برای دوربین آن فلش LED در نظر گرفته شده است.

در حالی که اپل هنوز تبلت آیپد ایر ۳ را معرفی نکرده، قاب محافظ آن در فروشگاه اینترنتی علی‌بابا قرار گرفته است. با توجه به اطلاعاتی که از مشاهده‌ی این قاب به‌دست آمده، در هر گوشه‌ی این تبلت یک بلندگو قرار گرفته و کاربران همانند «آیپد پرو» (iPad Pro)، چهار بلندگو روی این محصول مشاهده می‌کنند. همچنین مشخص شده دوربین این تبلت از فلش بهره می‌برد.

به جز این تغییرات، تبلت جدید اپل از نظر ظاهری تفاوتی با «آیپد ایر ۲» (iPad Air 2) ندارد. به احتمال زیاد iPad Air 3 از یک صفحه نمایش ۹٫۷ اینچی با کیفیت ۴K بهره می‌برد. همچنین شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که آیپد ایر ۳ از همان تراشه و رم تبلت آیپد پرو استفاده می‌کند.

ipad Air 3 Cover

قاب محافظ آیپد ایر ۳

‌‌‌‌‌‌‌

شرکت اپل قصد دارد در اواخر اسفند ماه (ماه مارس) یک کنفرانس خبری برگزار کند که در آن آیپد ایر ۳ و به احتمال زیاد مدل‌های جدید «اپل واچ» (Apple Watch) هم معرفی خواهند شد. در شایعات گفته شده بود اپل قصد داشته «اپل واچ ۲» (Apple Watch 2) را هم معرفی کند؛ اما به دلیل مشکل در خط تولید آن، این ساعت در زمان دیگری به نمایش در می‌آید. همچنین احتمال معرفی آیفون ۴ اینچی در این مراسم بسیار زیاد است. محصولی که به نام iPhone 5se شناخته می‌شود.

ipad Air 3 Cover

قاب محافظ آیپد ایر ۳

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Tablet-News

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    سلام
    اگه از A9x و ۴گیگ رم استفاده کنه که فوق العاده میشه.ولی اگه ازنمایشگر ۴k استفاده نکنه خیلی بهتره(بخاطر مصرف زیاد باتری).
    ممنون بابت خبر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه