امسال منتظر نمایشگر اپل و iMac جدید نباشید

۳ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل دعوت‌نامه‌های مراسم روز پنجشنبه این هفته‌اش را ارسال کرده است. مراسمی که در آن قرار است از مک‌بوک‌های جدید اپل رونمایی شود. یکی از سوالات که حال برای کاربران مطرح شده این است که آیا علاوه بر مک‌بوک‌ها، نمایشگر و iMac اپل هم جایی در این رویداد دارند یا نه؟

پیش از این طبق برخی از اخبار گمان می‌کردیم احتمالا اپل نمایشگر خود را هم در این رویداد معرفی می‌کند اما یکی از تحلیل‌های اخیر مینگ-چی کو، از محققان فعال در موسسه KGI بیان می‌کند که اگر منتظر معرفی نمایشگر ۵K اپل هستیم باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنیم. این موضوع ظاهرا درباره کامپیوترهای iMac هم صادق است.

این اظهارنظر برخلاف بیانات پیشین برخی از تحلیل‌گران است که اعلام کرده بودند باید منتظر معرفی نمایشگر و کامپیوتر iMac هم باشیم. نکته عجیب اینجاست که اخیرا سایت Best Buy هم یک دستگاه iMac با اندازه ۲۷ اینچ و پردازنده Kaby Lake را در فهرست خود قرار داده بود. به هر حال می‌شود در نظر گرفت که احتمال دارد پیش از این قرار بر معرفی بوده اما حال تغییراتی ایجاد شده است. بعضی‌ها هم می‌گویند ممکن است iMac جدید واقعا پس از این رویداد به فروش برسد اما اپل برای آن مراسم معرفی برگزار نکند. به هر حال به زودی همه چیز روشن می‌شود.

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه