اپل به هالیوود می‌آید

۴ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موسس سایت مگا و کارآفرین اینترنتی پرحاشیه با نام واقعی کیم اشمیتس که به کیم‌ دات‌کام معروف است ادعا کرده درباره اقدامات سال ۲۰۱۷ شرکت اپل به اطلاعات محرمانه‌ای دست یافته است. کیم‌ دات‌کام گفته اپل قصد دارد سال آینده یکی از استودیوهای هالیوود را بخرد. این ادعا در شبکه‌اجتماعی توییتر مطرح شده و کیم‌ دات‌کام هم در این مورد هیچ سندی ارائه نداده است.

شرکت اپل هم به سیاست همیشگی خود یعنی عدم اظهار‌نظر درباره شایعات پایبند مانده و در این زمینه سکوت کرده است.

شایان ذکر است که شایعات درباره حضور اپل در صنعت تولید فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی از مدت‌ها پیش در جریان بوده است. در عین حال برخی عقیده دارند اپل بر روی سرویس استریم یک تلویزیون اینترنتی مستقل کار می‌کند. این شرکت در حال تولید یک شوی تلویزیونی با نام Planet of the Apps هم هست. با همه این اطلاعات بیان شده بعید نیست اگر اپل واقعا به دنبال خرید یک استودیو در هالیوود باشد.

توییت کیم ‌دات‌کام صرفا بیان می‌کند که اپل در سال ۲۰۱۷ قصد خرید یک استودیو را دارد اما او اشاره نکرده که اپل ممکن است قصد خرید کدام استودیو را داشته باشد.

‌‌

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    اگر بخواد سوریس اپل تویش پیشرفت کند باید این این اقدام انجام بدهد و مثل آمازون به دنبال ساخت برنامه‌های ویژه برد. اپل خیلی سخت دارد برای سرویس اپل تویش تلاش می کند . در سال ۲۰۱۷ هرچی کنفرانس برگزار کرد . اولش در مورد اپل تویش کلی حرف زد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه