تاخیر در عرضه‌ی آیپد‌های جدید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در خبرهای قبلی گفته شده بود که تراشه‌های آپید‌های جدید اپل را شرکت TSMC با فناوری ۱۰ نانومتری می‌سازد. این شرکت یکی از تامین‌ کننده‌های اصلی تراشه‌‌های محصولات اپل است که به نظر می‌رسد در ساخت تراشه‌های جدید با مشکل مواجه شده است. این موضوع باعث تاخیر در عرضه‌ی آیپد‌های جدید شده و به نظر می‌رسد این محصولات کمی دیرتر از انتظار راهی بازار می‌شوند.

اپل سه آیپد جدید در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌کند.

براساس گزارش قرار گرفته در سایت  DigiTimes شرکت TSMC تا مدتی دیگر تراشه‌های A10X را به شکل انبوه تولید خواهد کرد و این قطعه را در آیپد‌های جدید قرار می‌دهد. تراشه‌های جدید که با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته می‌شوند، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و فضای کمتری را هم به خودشان اختصاص می‌دهند. حتی قدرت آن‌ها در مقایسه با تراشه‌های قبلی بیشتر است.

در شایعات گفته شده که اپل قصد دارد سه مدل آیپد جدید در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. یک آپید ۹.۷ اینچی، یک آیپد ۱۲.۹ اینچی  و یک آیپد ۱۰.۵ اینچی. گفته شده که مدل ۱۰.۵ اینچی بیشتر برای کارهای آموزشی طراحی شده و قرار است در مراکز آموزشی به فروش برسد. گفته شده که مدل‌های ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی با تراشه‌ی A10X راهی بازار می‌شوند و مدل ۹.۷ اینچی از سخت افزار ضعیف‌تری برخوردار است.

منبع: Apple Insider

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar یوسف

    سلام خسته نباشید میشه تمام والاپیپر های مک بوک با ایپد برای دانلود بزارید ممنون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه