تحلیل‌گران: HTC دیگر پرچم‌داری در آمریکا عرضه نمی‌کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید از قبل می‌دانید شرکت تایوانی HTC، در ۲۳ دی، درست بعد از نمایشگاه CES 2017، محصول جدیدی عرضه خواهد کرد. این محصول می‌تواند یک گوشی‌ پرچم‌دار، یک گوشی هوشمند یا حتی یک هدست VR برای گوشی‌ها باشد. این در حالی است که برخی تحلیل‌گران معتقدن اگر محصول بعدی HTC یک پرچم‌دار باشد، شاید در آمریکا عرضه نشود.
طبق گفته‌ی «کلیف مالدونادو» از مرکز تحقیقات BayStreet، این شرکت تایوانی در سالی که در پیش است، منابع لازم برای عرضه‌ی یک گوشی هوشمند رده‌بالا را در آمریکا ندارد.
چون این شرکت در روند بازسازی خود، بیشتر نیروهای بخش فروش را اخراج کرده است. اما این به معنی نیست که HTC تجارت گوشی هوشمند خود را خواهد فروخت. مالدونادو معتقد است این شرکت تایوانی مدل تجاری متفاوت ODM (تولیدکننده‌ی طرح اصلی) را در پیش خواهد گرفت. یعنی احتمالا HTC به طراحی و ساخت گوشی هوشمند ادامه می‌دهد، اما برای فروش محصولات خود از شرکت دیگری کمک می‌گیرد. مثال خوب این مدل تجاری، گوشی‌های پیکسل گوگل هستند که توسط HTC ساخته می‌شوند.
حتی مقامات شرکت هم برای توزیع موبایل به یک مدل تجاری متفاوت اشاره کرده‌اند. «چیالین چانگ»، مدیر ارشد امور مالی این شرکت، در کنفرانس تلفنی سه ماهه‌ی سوم عنوان کرده بودکه دستگاه‌هایی مثل ساعت‌های هوشمند برای شرکت پوشاک ورزشی Under Armour، بخشی از استراتژی این شرکت برای طراحی دستگاه‌های با برند HTC است.
چانگ در ادامه گفت عبارت “طراحی توسط HTC” با یک “مدل سنتی ODM” کمی متفاوت است.
این پیش‌بینی‌ها رونمایی محصول جدید این شرکت تایوانی که حدودا دو هفته‌ی دیگر است را برای رسانه‌ها و مصرف‌کننده‌ها جالب‌تر می‌کند.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه