سال آینده منتظر آیفون فراری باشید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات لو رفته از منابع چینی، شرکت اپل برای سال آینده سه مدل آیفون در دست ساخت دارد. این سه مدل فعلا با شماره مدل‌های D20، D21 و D22 در دست ساخت هستند. دو مدل اول به احتمال زیاد آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس خواهند بود و مدل سوم هم همان گوشی خواهد بود که صفحه نمایش OLED دارد و دکمه‌ی خانه روی آن قرار نگرفته است. حالا مشخص شده که مدل سوم با اسم رمز «فراری» (Ferrari) در حال ساخت است.

در این اطلاعات گفته شده آیفونی که با اسم رمز فراری در حال ساخت است از یک برد اصلی تشکیل نشده و دو عدد برد اصلی دارد که به وسیله‌ی یک کابل به یکدیگر متصل شده‌اند. برد اول شامل سخت افزار اصلی این گوشی مانند تراشه‌ی A11‌ و فلش NAND می‌شود. روی برد دوم هم قابلیت‌های مخابراتی گوشی قرار گرفته است. همچنین مشخص شده که محل قرار گرفتن سیم‌کارت هم تغییر کرده و به زیر محل قرار گرفتن دکمه‌ی خانه انتقال پیدا کرده است. این ویژگی باعث می‌شود که فضای بیشتری برای قرار دادن قطعات جدید روی گوشی به وجود بیاید.

منبع: Apple Insider

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. علی

    واقعا متاسفم که حتی ایفون هم که به دروبینش مینازه از اس۷ یا حتی اکسپریا ی سونی شکست میخوره اپل فقط پول مارکشو میخوره…

  2. Alireza

    کاش اپل از بقیه کمپانی ها درس عبرت میگرفت پول برندش رو روی محصولاتش حساب نمیکرد . ولی حیف که هیچوقت اینکارو نمیکنه …

  3. محسن

    مدل سوم همان مدلیه که اپل شما رو ۱۰ میلیون سرکیسه می کنه…
    همان تجهیزاتی که توی Huawei Honor Magic با قیمت ۵۵۰ دلار به مشتری عرضه می شه

    1. ارش

      یکی از شایعات ایفون ۸ شارژ بیسیم هست نه مثل سامسونگ و نوکیا که الان وجود داره و گوشی رو روی یک صفحه گذاشت تا شارژ شه. اونی که شایعات گفتن اینجوری هست که شما گوشی رو تا ۳-۴ متری اون وسیله شارژ بذاری خود به خود شارژ میشه و هیچ نیازی به سیم نیست برای شارژ دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه