فروش هدست‌های واقعیت مجازی در فروشگاه اپل

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش خبری مبنی بر توجه مدیر شرکت اپل به تکنولوژی واقعیت مجازی منتشر کردیم. اگرچه تیم کوک تا حالا مستقیما حرفی از اقدامات شرکت اپل و ایده‌هایش برای کار در حوزه‌ی واقعیت مجازی نزده اما افراد متخصص در این زمینه را به استخدام خودش درآورده است.

از روی همین نشانه‌ها می‌شد دریافت که اپل در حوزه‌ی واقعیت مجازی (Virtual Reality) با جدیت مشغول کار است و می‌خواهد جایگاه محکم و ثابتی برای خودش فراهم کند. اما حالا چیزهای بیش‌تری دیده شده که عملا بر حضور فعال اپل در میدان VR صحه می‌گذارد: فروشگاه‌های اپل مشغول فروش بسته‌ی (پک) مبتدی واقعیت مجازی Mattel View-Master هستند. نکته‌ی جالب دیگر ماجرا این‌جاست که محصول حاضر در فروشگاه اپل، نسخه‌ی پیشرفته‌ی هدست‌های مقوایی واقعیت مجازی گوگل است. گجت‌های واقعیت مجازی اپل با قیمت ۲۹٫۹۵ دلار در فروشگاه این شرکت (Apple Store) به فروش می‌روند.

بسته‌ی مبتدی واقعیت مجازی Mattel View-Master شامل یک هدست است. این هدست از لنز و قاب پلاستیکی تشکیل شده است و این قاب به راحتی می‌تواند یک آیفون را در خودش جا بدهد؛ البته این ست واقعیت مجازی با تمام گوشی‌های هوشمند اپل، از سری آیفون ۵ به بعد، سازگار است.

برای کار با این بسته کاربر باید یک اپلیکیشن را روی آیفون‌ خود نصب  و ویدیو را اجرا کند. نمایشگر گوشی به دو صفحه‌ی مجزا تقسیم شده و این ویدیو با اختلاف زمانی اندک در دو صفحه اجرا می‌شود. این اختلاف زمانی در ذهن بیننده حالت سه‌بعدی را تداعی می‌کند.

نسخه‌ی اولیه‌ی این بسته شامل دموی (Demo) اپلیکیشن واقعیت مجازی است. اما کاربر در صورت تمایل برای تهیه‌ی نسخه‌ی کاملی که ویدیوهایی از فضا، حیات وحش، نشنال جئوگرافی و غیره، پخش می‌کند، باید هزینه‌ی مضاعفی بپردازد.

تصاویری از این هدست اپل را در آلبوم زیر ببینید…

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    تقلیدی دیگر از اپل…کارش فقط و فقط تقلیده و بس

    1. Avatar دانیال

      محض اطلاع بگم که این عینک ها مال گوگله و اپل در حال فروختن اونهاست…

      1. Avatar علی جوادی

        یعنی گوگل خودش نمیتونه بفروشه اپل مهربون براش میفروشه…
        اپل برای هیچ شرکتی و هیچ برندی کاری انجام نمیده…اپلیکیشن انتقال اطلاعات از آی او اس به آندروید رو نمیسازه;بعد میاد واسه گوگل کاری انجام بده؟؟؟؟؟؟

    2. Avatar ali

      اگه اینطور باشه کل دنیا متقلبه
      توی فروشگاهش داره میفروشه پس متقلبه
      منطق جالبی دارید!

      1. Avatar علی جوادی

        از منطق اپلی ها یاد گرفتم

  2. Avatar siyavash

    خط سیزدهم تصحیح شود 🙂

    چخش=پخش

    از مطالب خوبی که میزارید سپاس گذارم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه