۳۳ درصد آیفون‌های فعال، ۴ اینچی هستند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
iPhone 5s

در حالی شرکت اپل در اواخر اسفند ماه (ماه مارس) قصد دارد آیفون ۴ اینچی جدید خودش را معرفی کند، گزارش‌های منتشر شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که بیش از ۳۳ درصد آیفون‌های فعال در دنیا از صفحه‌نمایش ۴ اینچی بهره می‌برند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، ۳۳ در از آیفون‌های فعال در بازار مدل‌هایی هستند که صفحه‌نمایش ۴ اینچی دارند.

براساس اطلاعاتی که از سوی Mixpanel منتشر شده، نزدیک به ۱۹ درصد افرادی که آیفون دارند، همچنان از آیفون ۵s استفاده می‌کنند. در ادامه گفته شده که ۸ درصد از آیفون ۵، ۵٫۴ درصد از آیفون ۵c و ۴٫۲ درصد از آیفون ۴s استفاده می‌کنند.

در این گزارش مشخص شده که یک سوم آیفون‌های فعال در بازار محصولاتی هستند که صفحه‌نمایش ۴ اینچی روی آن‌ها قرار دارد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر آیفون ۴s و مدل‌های قدیمی‌تر آیفون که از صفحه‌نمایش ۳٫۵ اینچی بهره می‌برند را به این آمار اضافه کنیم، نزدیک به ۴۰ درصد از افرادی که گوشی‌های اپل را خریداری کرده‌اند، محصولات بزرگ‌تر این شرکت را در اختیار ندارند.

افرادی که این گوشی‌ها را دارند، می‌گویند به دلیل بزرگ بودن محصولات جدید اپل، تمایلی به خرید آن‌ها ندارند. بسیاری از این افراد قصد دارند گوشی جدید خودشان را ارتقا دهند، اما نمی‌خواهند محصول بزرگ‌تری در اختیار داشته باشند.

All iPhones

درصد استفاده از آیفون‌های مختلف

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل قصد دارد در ماه مارس آیفون ۴ اینچی جدیدی به نام iPhone 5se را معرفی کند که شباهت زیادی به آیفون ۵s دارد. شایعات گفته‌اند که این آیفون جدید از تراشه‌ی A9 بهره می‌برد. در این مراسم آیپد ایر ۳ و مدل‌های جدید ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) هم معرفی خواهد شد.

iPhone 5se

آیفون ۵se

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: MixPanel

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    بازار منسوخ شده ی ۴ اینچی ها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه