آخرین اطلاعات درباره دو مدل HTC Desire 10

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مشخصات یکی از گوشی‌های شرکت HTC از طریق تست بنچمارک GFXBench به بیرون درز کرده است. کارشناسان معتقدند احتمالا این مشخصات به گوشی رده‌بالای HTC Desire 10 Pro مربوط باشد. این گوشی که احتمالا بین دو مدل Desire 10 که قرار است عرضه شوند گوشی گران‌تری هم خواهد بود یک صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ دارد.

تراشه به کار رفته در این مدل تراشه اسنپ‌ دراگون ۸۲۰ است که یک پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز دارد و ساخت شرکت کوالکام است. طبق اطلاعاتی که از بررسی تصویر منتشر شده این بنچمارک به دست آمده HTC Desire 10 Pro از پردازنده گرافیکی Adreno 530  استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت RAM در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است. اگر درباره دوربین گوشی هم کنجکاو هستید باید بدانید این گوشی یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی دارد. اندروید ۶.۰.۱ هم به صورت پیش‌فرض روی این مدل نصب شده است.

اگر به مشخصات این گوشی دقت کنید احتمالا اغلب مشخصات به شدت شما را یاد نکسوس مارلین همان نکسوس جدیدی که شرکت HTC تولید خواهد کرد بیاندازد. اما این فرضیه به دلیل سایز صفحه‌نمایش گوشی و همینطور استفاده از اندروید ۶.۰.۱ به جای اندروید ۷ رد می‌شود. بنابراین به احتمال زیاد با همان Desire 10 Pro طرف هستیم.

pro10

همانطور که اشاره شد HTC دو مدل Desire 10 عرضه خواهد کرد. مدل دوم یعنی HTC Desire 10 Lifestyle مدل رده‌پایین‌تر و ارزان قیمت‌تری است. گفته می‌شود که این گوشی از نظر هزینه به‌صرفه است و قیمتی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد داشت. این مدل هم یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ دارد.

در مدل ارزان قیمت‌تر یک تراشه اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با پردازنده مرکزی ۴ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 305 به کار رفته است. این مدل ۲ گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی در آن به کار رفته و مثل Desire 10 Pro با اندروید ۶.۰.۱ کار می‌کند. طبق آخرین اطلاعات این دو مدل در ماه سپتامبر (۱۱ شهریور تا ۱۰ مهر) معرفی خواهند شد.

منبع: PhoneArena


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه