شایعه: احتمال عرضه‌ی ۱۰ تا ۱۲ میلیون کنسول NX از سوی نینتندو در سال ۲۰۱۶

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
کنسول جدید نینتندو

با توجه به شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که نینتندو در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه از کنسول NX را راهی بازار می‌کند.

کنسول جدید نینتندو در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد.

شرکت نینتندو که با کنسول Wii U وضعیت خوبی ندارد، در حال ساخت کنسول بازی جدیدی به‌نام NX است. این شرکت در E3 گذشته خبر ساخت این کنسول را تایید کرد، اما اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر نکرد. تا این لحظه شایعات زیادی درباره‌ی این پلتفرم بازی منتشر شده که از بین آن‌ها می‌توان به نداشتن دیسک درایو یا هیبریدی بودن آن اشاره کرد. همچنین در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این کنسول جدید به چند حسگر مختلف مجهز شده و از تکنولوژی‌های واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.

به احتمال زیاد شرکت نینتندو کنسول جدید خوداش را در اواخر سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۶ وارد مرحله‌ی تولید می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۲۰ میلیون دستگاه راهی بازار کند، اما احتمال دارد که بتواند تنها ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه از این کنسول را تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.
شایعات گفته‌اند که کنسول NX توسط Foxconn ساخته خواهد شد؛ اما این شرکت درباره‌ی کنسول جدید نینتندو و مراحل ساخت آن صحبت نکرده است. کنسول جدید نینتندو در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار خواهد شد و شرکت‌های Macronix،‌Pixart Imaging،‌Coxon Precise، Nishoku Technology، Delta Technology، Lingsen Precision و Jentech در تولید آن نقش خواهند داشت.
سازمان تحقیقاتی Digitimes گفته شرکت نینتندو در حالی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون کنسول در سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌کند که شرکت‌های مایکروسافت و سونی هم به ترتیب ۱۳ و ۱۸ میلیون دستگاه تولید خواهند کرد. اگر نینتندو بتواند در سال آینده بیش از ۱۰ میلیون کنسول راهی بازار کند، می‌تواند خودش را به عنوان رقیب جدی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ معرفی کند.

سوپر ماریو NX

مدتی پیش مشخص شد که کنسول پلی‌استیشن‌۴ فروش ۳۰ میلیون دستگاه را پشت‌سر گذاشته است. مایکروسافت هم آمار دقیقی از فروش ایکس‌باکس وان منتشر نکرده، اما به نظر چندان پایین‌تر از فروش پلی‌استیشن‌۴ نخواهد بود. شرکت نینتندو در تیر ماه امسال اعلام کرد که کنسول Wii U که در نوامبر سال ۲۰۱۲ راهی بازار شده، تنها ۱۰ میلیون دستگاه فروش داشته است. بسیاری از بازی‌سازان هم اعلام کرده‌اند که سخت‌افزار کنسول Wii U برای ساخت بازی‌های جدید مناسب نیست و آن‌ها نمی‌توانند بازی‌های جدیدی را برای این کنسول بازی تولید کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه