اخبار و اطلاعات جشنواره موسیقی فجر را با آرت‌تاکس دنبال کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر از روز جمعه بیست‌وچهارم دی ماه رسما آغاز به کار کرده است. اگر از علاقمندان به این جشنواره هستید و اخبار و اطلاعات‌اش را دنبال می‌کنید؛ سر زدن به سایت آرت‌تاکس که به‌شکل ویژه روی پوشش ویدیویی جشنواره‌‎ها فعالیت می‌کند، می‌تواند برای‌تان جذاب باشد.

آرت‌تاکس رسانه‌ی تصویری فرهنگ و هنر ایران از زمستان سال ۹۴ فعالیت آزمایشی خودش را با پوشش جشنواره‌های فیلم و موسیقی فجر و مراسم اسکار ۲۰۱۶ آغاز کرده است. این روند با پوشش جشن هجدهم خانه‌ی سینما ادامه پیدا کرد. با رونمایی از سایت رسمی آرت‌تاکس در پاییز سال ۹۵، فعالیت گسترده‌ی این رسانه در حوزه‌های سینما، موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی و ادبیات شروع شده است.

هم‌زمان با شروع بکار سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر، سایت آرت‌تاکس هم پوشش رسانه‌ای خودش را از این رویداد، آغاز کرده است. در طول دوره‌ی برگزاری جشنواره با سرزدن به آرت‌تاکس می‌توانید ویدیوهای اجراهای زنده‌ی هنرمندان را در قالب آیتم «اجراهای شبانه»، ببینید. هم‌چنین آرت‌تاکس هرشب با یکی از هنرمندان و فعالان عرصه‌ی موسیقی ایران مصاحبه‌ای ویدیویی ترتیب می‌دهد؛ مصاحبه‌هایی که می‌توانید با مراجعه به سایت آن‌ها را مشاهده کنید.

اگر از آن دسته علاقمندان به موسیقی هستید که دوست دارند از اخبار و اطلاعات منتشر شده در جریان نشست‌های خبری هنرمندان، تهیه‌کننده‌ها و فعالان عرصه‌ی موسیقی ایران در جشنواره‌ی سی‌ودوم مطلع باشند، آرت‌تاکس آیتم جذاب دیگری هم دارد. در جریان آیتم «در نشست‌های خبری چه گذشت؟» می‌توانید به‌شکل تصویری در جریان جدیدترین اخبار و اطلاعات پیرامون صنعت موسیقی ایران قرار بگیرید.

آرت‌تاکس فعالیت‌هایش را در زمینه‌ی پوشش رسانه‌ای تصویری، با جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر امسال و هم‌چنین مراسم اسکار، ادامه خواهد داد. با مراجعه‌‎ی به سایت رسمی آرت‌تاکس می‌توانید ویدیوهای مربوط به این جشنواره‌ها را مشاهده کنید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه