اصل بخر، براون بخر (راهنمای خرید ماشین اصلاح)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا پانزده بیست سال قبل، عصرهای جمعه بزرگ‌ترین آینه‌ی خانه در قرق پدرها بود. پدرها در مراسمی طولانی ساعت‌ها با کاسه‌ای از کف ریش‌تراشی و یک ریش‌تراش دستی جلوی آینه می‌ایستادند تا صورتشان را مدل دلخواه‌شان اصلاح کنند. بعد از آن که استفاده از دستگاه‌های اصلاح معمول شد، این مراسم در روزهای هفته هم برگزار می‌شد. حالا دیگر برای آن‌هایی که به گذاشتن ریش یا ته‌ریش علاقه دارند، مرتب‌کردن موهای صورت‌شان کار آسانی است.  تا مدت‌ها دستگاه‌های ریش‌تراش‌ و ماشین اصلاح را به نام براون می‌شناختیم.

حالا بعد از پنج سال غیبت براون در بازار ایران، دوباره فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا این امکان را فراهم کرده تا خرید محصولات براون در صفحه‌ی محصولات زیبایی و سلامت برای مشتری‌هایش میسر باشد. ماشین اصلاح‌های سر و صورت براون را به‌ صورت انحصاری با گارانتی اصل و کیفیت تضمین‌شده، می‌توانید از دیجی‌کالا بخرید و مطمئن باشید محصول بی‌عیب و نقصی به دست‏تان می‌رسد. تیغه‌های برش مو در ماشین اصلاح‌های براون به شکلی طراحی شده‌اند که بُرندگی خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کنند.

Braun 5040s

ماشین اصلاح صورت ۵۰۴۰s

با بعضی از ماشین اصلاح‌های سر و صورت براون می‌توانید صورتتان را حتی در حمام و در زیر دوش آب اصلاح کنید. براون برای آن‌هایی که ته‌ریش می‌گذارند ماشین‌ اصلاح‌هایی با قابلیت تنظیم اندازه‌ی اصلاح تولید کرده است. می‌توانید اندازه‌ی مورد نظرتان را در ماشین اصلاح‌تان ثبت کنید تا لازم نباشد برای هر بار اصلاح دوباره اندازه‌ی اصلاح را تنظیم کنید.‌

محصولات براون در کشور آلمان تولید می‌شوند. این شرکت فعالیتش را از سال ۱۹۸۴ شروع کرد و حالا به یکی از تولیدکننده‌‌های شناخته‌شده و باسابقه‌ی محصولات زیبایی و سلامت در دنیا بدل شده است.

Braun HC5010

ماشین اصلاح سر HC5010

Braun 3050cc

ماشین اصلاح صورت ۳۰۵۰cc

Download_PDF

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نیلوفر

    عالیه . من یکی برای بابام خریدم . همین مارک براون بود . واقعا عالی بود. به نظر من که برند خیلی خوبیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه