اطلاعات بیشتری از Moto G5 Plus به بیرون درز کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا اخیرا برگزاری رویداد خبری خود را در نمایشگاه MWC 2017 که ماه میلادی آینده برگزار می‌شود تایید کرده است. احتمال بسیار زیادی دارد که این شرکت در رویداد مذکور گوشی جدید خود را معرفی کند. ممکن است گوشی Moto G5 Plus یکی از گوشی‌هایی باشد که موتورولا در نمایشگاه MWC 2017 در بارسلونا رونمایی کند.

پیش‌تر اطلاعاتی از این مدل به بیرون درز کرده بود و در آخرین شایعات و اطلاعات که پیرامون این گوشی منتشر شده برخی از مشخصات آن هم معلوم شده‌اند. این اطلاعات از کشور اندونزی، جایی که Moto G5 Plus هنگام طی مراحل مربوط به اخذ مجوز دیده شده به بیرون درز کرده‌اند. براین اساس شماره مدل و تراشه گوشی در کنار برخی دیگر از ویژگی‌های آن مشخص شده‌اند.

moto-g5-plus-leaked-768x696

گوشی جدید موتورولا شماره مدل Moto XT1685 دارد، با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ شرکت کوالکام و پردازشگر گرافیکی Adreno 506 کار می‌کند. براساس شایعات قبلی عنوان شده بود که این دستگاه حدود ۴ گیگابایت RAM دارد، دوربین پشتی آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسلی است.

هنوز نمی‌دانیم چه نسخه‌ای از اندروید در این گوشی به کار رفته است اما بسیاری از کارشناسان حدس می‌زنند احتمالا این نسخه اندروید ۷.۰ نوقا باشد. انتظار داریم باتری به کار رفته در این گوشی هم یک باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی باشد. به هر حال با رسیدن به برگزاری نمایشگاه MWC سایر ابهام‌ها هم برطرف شده و از قیمت و تاریخ عرضه این مدل هم مطلع می‌شویم.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه