ال‌جی هم وارد بازی تولید پنل‌های OLED آیفون شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی پیش خبرهایی منتشر شد که سامسونگ پنل OLED نسل بعدی آیفون را خواهد ساخت و حالا به گوش می‌رسد که شرکت ال‌جی این مسوولیت را بر عهده خواهد گرفت.

شرکت اپل گویا تصمیم دارد که نمایشگر خود را از LCD به LED تغییر بدهد و احتمال می‌رود که این اتفاق روی گوشی‌های آیفونی بیفتد که قرار است سال ۲۰۱۸ وارد بازار بشوند.

پیش از این خبر داشتیم که اگر قرار است پنل OLED جایگزین شود، اپل با شرکت سامسونگ همکاری خواهد داشت. ولی حالا مدارک و خبرهای جدیدی از ژاپن رسیده که اطلاع می‌دهد شرکت ال‌جی یکی از تامین‌کننده‌های پنل نمایشگرهای OLED برای اپل خواهد بود.

خبر رسیده که ال‌جی در فکر تاسیس کارخانه‌ی جدیدی در کره است و حالا این‌که در حال افزایش ظرفیت محصولات خود است، می‌تواند شاهدی بر این اخبار باشد که دارد کارهایی را برای تامین مایحتاج اپل صورت می‌دهد.

گویا اپل در این مورد با ال‌جی صحبت‌هایی کرده و آن شرکت ظرفیت محصولات خودش را به این منظور افزایش داده است. خبر رسیده که ال‌جی در فکر تاسیس کارخانه‌ی جدیدی در کره است و حالا این‌که در حال افزایش ظرفیت محصولات خود است، می‌تواند شاهدی بر این اخبار باشد که دارد کارهایی را برای تامین مایحتاج اپل صورت می‌دهد.

حالا تا سال ۲۰۱۸ وقت زیادی مانده که تمام شبهه‌ها و شایعه‌ها برطرف شوند و بتوان به اخبار صحیح در مورد نمایشگرهای LED پی برد.

در حال حاضر تنها محصولی که از نمایشگرLED استفاده می‌کند، ساعت هوشمند اپل واچ است. اما کماکان حرف‌ها و شایعه‌هایی مبنی بر این‌که پنل آیفون‌ها هم تغییر کند، شنیده می‌شود که این نشان می‌دهد به احتمال زیاد دیر یا زود، چنین اتفاقی خواهد افتاد.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کیانوش

    خوشم میاد این شرکتهای کره ای با این همه ادعاشون همه تو صف وایسادن تا بلکه اپل بهشون کار بده.

    1. Avatar علی جوادی

      آقا کیانوش همه از نقطه ضعف شرکتی که هیچ تکنولوژی و اطلاعاتی نداره تا محصول کامل از خودش رو تولید کنه استفاده میکنن…اپل همه چیزش از تکنولوژی های شرکت های دیگس و برای همین هیچ چیز برای گفتن نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه