ال‌جی V20 بیش از ۶۰ هزار آزمایش کیفی را گذرانده است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسی نوت ۷ که منفجر می‌شود؛ آیفون ۷ هم که آتش‌سوزی به راه می‌اندازد؛ به دنبال یک گزینه‌ی بهتر می‌گردید؟ ما پیشنهاد می‌کنیم یک Nintendo Switch بخرید و آن را با خود به همه جا ببرید! با این حال، با توجه به اینکه نینتندو سوییچ تلگرام و اینستاگرام ندارد، مجبور می‌شویم شما را با LG V20 آشنا کنیم؛ آن هم نه به خاطر اینکه دوربین دوتایی و اسپیکرهایی خفن دارد، بلکه چون ظاهرا امنیت جانی شما را به خطر نمی‌اندازد.

شرکت ال‌جی قبل از شروع تولید انبوه گوشی V20، بیش از ۶۰ هزار آزمایش روی این گوشی انجام داده است.

ال‌جی V20 قرار است هفته‌ی آینده وارد بازار شود و طبق گزارش یک خبرگزاری کره‌ای، شرکت ال‌جی قبل از شروع تولید انبوه گوشی V20، بیش از ۶۰ هزار آزمایش روی این گوشی انجام داده است.

LGV20-2

تاکید می‌کنیم که ۶۰ هزار تست موضوع کمی نیست. طبق ادعای ال‌جی، تست‌های انجام شده اصلا هم آبکی نبوده‌اند. برای مثال، ال‌جی برای تست‌های افتادن گوشی، از شمش فولاد استفاده می‌کند. این شرکت هم‌چنین گوشی را از همه طرف از فاصله‌ی یک متری پرتاب می‌کند تا مطمئن شود بدنه‌ی گوشی به اندازه‌ی کافی مقاوم است. تست‌های دیگر شامل انداختن یک گوشی فولادی روی گوشی و نشستن افراد سنگین‌وزن روی V20 می‌شود.

ال‌جی سپس نرم‌افزار گوشی را تست می‌کند و مطمئن می‌شود رابط کاربری درست کار می‌کند و حساسیت صفحه‌ی لمسی کافی است. سیگنال‌های مختلف و تداخل رادیویی و اتصال به شبکه‌های ارتباطی مختلف از دیگر آزمایش‌هایی است که ال‌جی روی V20 انجام داده.

در حال حاضر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی به دلیل وضعیت بد کنترل کیفی گوشی‌ها، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند. امیدواریم دیگر شرکت‌ها هم مثل ال‌جی این موضوع را جدی بگیرند. البته احتمالا این همه تست که روی V20 انجام شده، روی دیگر گوشی‌های ال‌جی آزمایش نشده‌اند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Avatar کوروش

    به نظرتون این گوشی کی وارد بازار ایران میشه ؟ منتظرم زودتر بیاد بخرم .

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه