اولین تصویر ثبت شده با دوربین HTC One M10 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد با دوربین گوشی HTC One M10 گرفته شده است.

تا این لحظه اطلاعات مختلفی درباره‌ی گوشی One M10 شرکت HTC منتشر شده و ما را کم‌کم با این محصول آشنا کرده‌اند. در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، نام این گوشی هم لو رفته است. به نظر می‌رسد که شرکت HTC‌ نظر سنجی جدیدی را در سایت خودش قرار داده که در بین نام گوشی‌هایی مختلفی که در این لیست قرار گرفته‌اند، نام HTC One M10 هم دیده می‌شود. پس به همین دلیل پرچم‌دار جدید HTC با نام دیگری عرضه نمی‌شود و همان‌طور که انتظار داشتیم One M10 نام خواهد داشت.

HTC One M10

گوشی HTC One M10

 در ادامه تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد با این گوشی ثبت شده است. این تصویر تنها یک صفحه کلید خاکی را با جزییات بالا نشان می‌دهد و کاربران می‌توانند آشغال‌های قرار گرفته بین دکمه‌ها را هم مشاهده کنند.

به نظر می‌رسد که دوربین گوشی One M10 با بهبودهای زیاد در مقایسه با One M9 همراه بوده است. به احتمال زیاد دیافراگم دوربین به f/۱٫۹ رسیده و به همین دلیل نور بیشتری وارد لنز می‌شود. لازم به ذکر است دیافراگم دوربین گلکسی S7 شرکت سامسونگ f/۱٫۷ و دیافراگم دوربین LG G5 هم f/۱٫۸ است. این احتمال وجود دارد که یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی برای گوشی One M10‌ در نظر گرفته شده باشد.

HTC-One-M10-Camera

عکس ثبت شده با گوشی HTC One M10 . برای مشاهده‌ی این عکس در اندازه‌ی واقعی روی آن کلیک کنید.

با توجه به شایعات، شرکت HTC قصد دارد پرچم‌دار جدید خودش را در تاریخ ۲۳ فروردین ماه (۱۱ آوریل) معرفی کند.

‌‌‌‌‌‌

منبع: TechTastic

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar پرويز

    سلام .iPhone air ، اس۳ ،اس۴،نوت۳،نوت۴،گرند های مختلف ،سونی های مختلف ، ال جی ج۲ و و و،،، داشتم اچ تی سی وان مکس هم داشتم و هنوز دارمش خدایی هیچ کدوم به این نرسیدن(قضاوت نکردم فقط نظر مو گفتم).نماینده HTC نیستم ولی تو دست بگیرید و استفاده کنید اونوقت درباره اش نظر منفی بدین .
    با تشکر

  2. Avatar شاهین

    کم سنگ سامسونگ رو به سینه بزنین سال آینده دریچه دیافراگمش به ۱.۲ میرسه اون وقت باید صد متر با سوژه مورد نظر فاصله بکیرین بعد عکس بگیرین:-)

    1. Avatar علی جوادی

      دریچه ی بازتر فقط برای جذب نور بیشتره مهندس;ربطی به فاصله نداره…اطلاعات تخصصیتو دوست عزیز مایکروسافت با بالاترین قیمت خریداره…خخخخخخخ
      با تشکر

    2. Avatar Ali S

      آدم بعضی نظرا رو میخونه فشار خونش میوفته

  3. Avatar شهرام

    بنظرم htc با معرفی دیر هنگام تعداد زیادی از مشتری هارو از دست میده با وجود عطشی که تو دنیا برای خرید گوشی های Samsung s 7 و s7 edge هستش، مدیران htc در زمینه ارزیابی بازار جهانی بسیار کند ذهن عمل میکنه

  4. Avatar مهدی

    ببینیم میتونه حرفی واسه گفتن داشته باشه بنظرم اچ تی سی اگه دوربین گوشی هاشو بتونه هم سطح الجی سامسونگ و اپل کنه به راحتی میتونه اعتبار گذشتشو بدست بیاره ، کاری که تو ام ۹ نتونست انجام بده

  5. Avatar علی جوادی

    به هیچ عنوان در برابر گلکسی اس ۷ با اون دریچه دیافراگم فوق العاده;حرفی برای گفتن نداره

  6. Avatar reza ch

    یعنی سورژه بهتری نبود برای عکسای……..عجبا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه