اپل سال آینده از مایکروسافت جلو می‌زند

۲۰ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات شرکت Gartner میزان عرضه دستگاه‌های هوشمند اپل برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ از عرضه دستگاه‌های هوشمند مایکروسافت که با ویندوز کار می‌کنند بیشتر می‌شود. ظاهرا این روند تا سال ۲۰۱۹ هم ادامه خواهد داشت. البته به نظر می‌رسد هر دو شرکت از یک روند سه‌ساله افت رنج برده‌اند. روندی که احتمالا برای اپل همین امسال به پایان می‌رسد.

Apple-will-out-ship-Microsoft-in-smart-devices-starting-2017-and-running-through-at-least-2019 (1)

تحلیلگرها معتقدند اپل با عرضه ۱۸ میلیون دستگاه بیشتر امسال می‌تواند به این هدف برسد. البته اگر موضوع را از زاویه سیستم‌های عامل ببینیم، دستگاه‌های اندرویدی با فاصله در صدر قرار دارند. تقریبا حدود ۲.۳ میلیارد دستگاه اندرویدی  در سال ۲۰۱۶ عرضه شده است که نسبت به هر دو سیستم‌عامل دیگر با فاصله جلوتر بوده است.

apple-will-out-ship-microsoft-in-smart-devices-starting-2017-and-running-through-at-least-2019

پیش‌بینی می‌شود کل بازار عرضه دستگاه‌های هوشمند با افزایش مواجه نشود. ظاهرا تا آمدن سال ۲۰۱۸ نباید منتظر چنین افزایشی باشیم. در این فضا مایکروسافت امیدوار است بتواند از طریق تمرکز بر کسب و کارهایی که به خدمات ویندوز نیاز دارند، گوشی‌های ویندوزی‌‌ مثل HP Elite X3 را به فروش برساند.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar ایلیا تیموری

    اپل همیشه خیلی کارها می خواد تو آینده انجام بده ولی کم پیش میاد تا عملی بشه.البته از نظر زیبایی اپل خیلی زیباست و با سیستم عاملش گوشی پر کاربردی داره ولی تیم کوک (مدیر شرکت اپل)با آیفون ۷ که قابلیت های جدید چندانی نسبت به نسل قبلیش نداشت,ضرر کامل به شرکت وارد کرد.
    مک بوک جدید هم مشخصات بالایی نسبت به رقیبش مایکروسافت نداشت و هم قیمتش گرون بود.

    متاسفانه ایرانی ها الکی محصولات این شرکت را (در ایران) می خرند. مردم ما به ۲ دلیل فقط آیفون می خرند ۱.استفاده از قابلیت و ویژگی های جالب آن ۲.پز دادن که ما اپل میلیونی داریم.
    (این را هم بگویم من خودم گوشیم  iPhone 7 هست تا فکر نکنید من روی اندروید تعصب دارم)

  2. Avatar finger

    من که کار کردن با سیستم عامل اپل را به ویندوز ترجیح می دم و بیشتر دوست دارم. نمی دونم شاید اپل جادویی دارد که مردم نسبت محصولاتش معتصب و وفادار می‌کند. من خیلی احساس راحتری دارم باهاشون . شاید اشتباه ‌می کنم.

    1. Avatar مهدی

      اپل جادو نداره. رابط کاربری بی‌نظیر داره و همین سادگی‌‍ش باعث میشه آدم لذت ببره.

    2. Avatar مهدی

      حتما اشتباه می کنی

  3. Avatar امیر حسین

    «سال دیگر فلان میشود… » از اول تاریخ اپل این جمله رو داریم میشنویم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه