[اینفوگرافیک] ۹ راز بزرگ عالم که خواب را از چشم فیزیک‌دان‌ها گرفته است…

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ما انسان‌ها موجوداتی بسیار کنجکاو هستیم. می‌خواهیم از چرایی و چگونگی اتفاقات مطلع شویم و خوشبختانه تا به حال در حل بسیاری از معماهای کیهان موفق بوده‌ایم. ولی به هر سوالی که پاسخ می‌دهیم، پرسش‌های بی‌جواب جدیدی بوجود می‌آید. بعضی از این پرسش‌ها واقعا گیج‌کننده هستند. در ادامه ۹ پرسش بزرگ که هنوز لاینحل باقی مانده را در اینفوگرافیکی زیبا مشاهده می‌کنید.

strange_universe_pr

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۴ دیدگاه
  1. Benyamin

    انسان برای این اشرف مخلوقاته که همچی تو بدنش هست مثال : یک شیطان فقط میتونه بد باشه و یک فرشته فقط میتونه خوب باشه کار بد نمیتونه انجام بده ولی انسان هم میتونه خوب باشه هم بد هم خوی حیوان درونمون هست هم انسانیت هم زن داریم هم مرد هم روز هم شب و.. کسی که مارو افریده فقط میخواد یه ازمایش کنه که بفهمه خوب بر بد حکم ران است یا بد بر خوب و با احمق بودن انسان فعلا بدی بر خوبی حکمرانی میکنه و تعداد بیشتری اون رو انجام میدن و کسی که کاریو انجام بده یعنی اینکه اون کار رو پسندیده و دوست داره باید بگم متاسفانه احمق بودن انسان باعث نابودی اون میشه..انسان یک سلول که از زیاد شدن خودش خودش رو نابود میکنه..
    خلاصه هر انسانو برای مثال به یک اتم در یک سلولی که در یک عنصری به نام پرتقال تشبیه کنید با فاسد بودن هر اتم یعنی هر انسان اتم های دیگه هم الوده میشن و باعث میشه که یک سلول از بین برن و اون یک سلول باعث میشه مقدار بیشتری سلول الوده بشه و بیشتر از اون پرتقالو خراب کنه..حالا شما اون شخصی باشید که اون پرتقالو پرورش دادید پرتقال خراب میشه ایا اون پرتقالو میخورید؟؟ معموله که نمیخورید ولی اگه اون پرتقال سالمو خوشمزه باشه شما از اون لذت میبرید که هیچ هسته اونم میکارید که دوباره در بیاد اون پرتقال خوبو گسترش بدید..
    فقط یک سوال دارم اگه همه انسان های زمین باهم خوب باشن چه چیز بدی وجود داره؟؟ هیچ چیز..
    خداوند از افرینش انسان پشیمان است اینستاگرام it_beny@

    1. Namdar

      من خدا رو قبول دارم اما واقعا این که میگید ما اشرف مخلوقات هستیم رو درک نمیکنم شما فقط شیطان و فرشته رو مثال زدید واقعا عجیبه همچین انسان های نادانی وجود داره ما در این جهان به بزرگی تنها هستیم اشرف مخلوقات از یک کامپیوتر ساده میتونه سریع تر حساب کتاب کنه ما در این هستی تنها نیستیم

  2. saba

    چه جالب بود ممنون

  3. محمدرضا

    کاش میشد قبل از مرگ ، جواب سوالاتمون رو بگیریم چون قطعا بعد از مرگ جوابی نمیگیریم

  4. essi8

    اگه برنامه موفان را دیده باشید که راجب یوفوها تحقیق میکند میبینید که از جنگ جهانی دوم المان ها اولین کسانی بودند که با یوفوها همکاری کردند و الان هم امریکاهی ها و اقای اوباما قول داده که برای اولین بار افشاگری خواهد کرد…تا اونجایی ک من تحقیق کردم سال هاست ک امریکای ها کرم چاله ها را کشف و سفر از تونل زمان داشته اند و حتی در مریخ هم پایگاه با کمک یوفوها زده اند و از تمام هستی دنیا اطلاعات زیادی با کمک یوفوها (که خود ما هستیم اما ملیون یا ملیارد ها سال جلوتر ازز از لحاظ تکنولژی )حال باید ببینیم اقای اوباما دست ب افشاگری میزند یا نه ..در ضمن هیچ میدانستید که این ناسا با این همه عظمت در اصل ی کپی خیلی ساده از ناسای واقعی که مرکزش در کره زمین نیست و در کرات دیگر در حال تحقیق است و فیلم مردان سیاه پوش عین واقعیت است !!!!

    1. اشکان

      کجای کاری؟ اولین فرد کوروش کبیر بود!!!

    2. شهریار

      میشه به ما هم بگید که این اطلاعات رو از کجا اوردید تا ما هم درجریان باشیم؟؟؟

    3. مهسا

      میتونم دراین مورد بیشترباهاتون صحبت کنم؟؟؟
      mahsa1375500پیج اینستای من

  5. امیر

    فوق العاده بود … ممنون … بازم از این دست مطالب بزارید … ( راستی من حتما باید دیدن West World رو شروع کنم ! )

  6. سرباز

    و السماء بنیناها بأیید و انالموسعون
    ما آسمانها را با قدرت بنا کردیم و همواره آن را وسعت می‌بخشیم.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه