بازی کردن بین کنسول‌های مختلف به اجازه‌ی سونی بستگی دارد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی CD Projekt Red سازنده‌ی بازی The Witcher 3 در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرد که شرکت سونی قطعا امکان بازی بین پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان را برای بازی Rocket League فراهم خواهد کرد.

امکان بازی کردن بین پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به اجازه‌ی سونی بستگی دارد.

«مارسین اوینسکی» (Marcin Iwinski) رییس استودیوی CD Projekt Red در مصاحبه‌ای با سایت IGN گفت که شرکت سونی قطعا به استودیوی Psyonix اجازه می‌دهد که کاربران بتوانند این بازی را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ با کاربران ایکس‌باکس وان بازی کنند. او گفت:” قطعا این اتفاق خواهد افتاد و بازی Rocket League‌ مسیر اجرای بازی‌ها بین دو پلتفرم مختلف را همراه کرده است. بازی جدید ما هم Gwent: The Witcher نام دارد بین ایکس‌باکس وان و PC قابل بازی خواهد بود و حتی مایکروسافت این امکان را فراهم کرده تا بتوان بازی‌ها را در حالت آنلاین با کنسول‌های دیگر بازی کرد.”

استودیوی CDP اکنون توانسته مشکلات تکنیکی برای بازی کردن گیمرها روی دو پلتفرم مختلف را از بین ببرد و اکنون تنها به اجازه‌ی سونی نیاز دارد تا بتواند بازی خودش را به شکلی عرضه کند که کاربران پلی‌استیشن ۴ بتوانند با کاربران ایکس‌باکس وان بازی کنند.

رییس استودیوی بازی‌سازی Psyonix سانزده‌ی بازی Rocket League هم هفته‌ی پیش گفته بود اگر سونی اجازه‌ی این‌کار بدهد در کمتر از یک روز کاری می‌توان امکان بازی کردن گیمرهای پلی‌استیشن ۴ با ایکس‌باکس وان را در بازی Rocket League فراهم کرد.

استودیوی CD Projekt Red در نمایشگاه E3 امسال نسخه‌ی مستقل بازی Gwent را برای ایکس‌باکس وان، کامپیوترهای شخصی و پلی‌استیشن ۴ معرفی کرد. کاربران کامپیوتر و ایکس‌باکس وان می‌توانند این بازی را با هم تجربه کنند.

شرکت مایکروسافت چند ماه پیش اعلام کرد که امکان بازی کردن بین پلتفرم‌های مختلف را به وجود آورده و اکنون گیمرهای ایکس‌باکس وان می‌توانند با گیمرهای PC و سایر پلتفرم‌ها بازی کنند؛ اما شرکت سونی هنوز این امکان را روی پلتفرم خودش به وجود نیاورده است. امیدواریم که این امکان فراهم شود.

‌‌‌

منبع: VG247

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar اتوبار همسایه

    اگه سونی هم همچین خدمتی به گیمرها کنه فوق العاده میشه !!!

  2. Avatar محمد

    این یه قایلیت جذابه و سونی حتمن باید این اجازه را بده.ولی اجازه ندادنش ب ضرر مایکروسافته.چون ps4فروشش حیلی بیشتر بوده و برای کاربرای ps4نیازی نیس ک کاربرای ایکس باکس ب جمع رقیباشون اضافه بشن.چون ب اندازه کافی،کاربر براشون وجود داره.همونطور ک میدونید،سونی نزدیک ب چهل ملیونps4فروخته این درحالیه ک مایکروسافت هنوز نتونسه حتی ب ۲۰ملیون هم نزدیک بشه.

  3. Avatar سامان

    آخ که اگر بشه واقعا عالی میشه اینطوری تعداد کسانی که تو یه بازی آنلاینن دوبل میشه و دیگه مشکل کمبود بازیکن نخواهیم داشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه