بازی موبایل Fruit Ninja فیلم سینمایی می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال اینکه گوشی هوشمند داشته باشید و اسم بازی Fruit Ninja به گوش‌تان نخورده باشد، بسیار کم است. این بازی آن‌قدر معروف و بزرگ شده است که سازندگان‌اش فقط هم به یک بازی موبایل بسنده نکردند و تا به امروز، نسخه‌های مختلفی از Fruit Ninja برای ایکس‌باکس یا حتی هدست‌های واقعیت مجازی هم عرضه شده است. قدم بعدی بازی Fruit Ninja، ورود به سینما است.

فیلم «پرندگان عصبانی» یا همان Angry Birds هم ریشه‌اش به یک بازی موبایل ساده بر می‌گردد، اما این فیلم توانست فروشی بسیار خوب داشته باشد و از سوی مخاطبان، مورد توجه قرار گیرد. در نتیجه دیدن این موضوع که قرار است از روی Fruit Ninja هم فیلم بسازند، برای‌مان عجیب نیست.

شرکت فیلم‌سازی New Line Cinema حق ساخت فیلم Fruit Ninja را خریداری کرده است. در حال حاضر هم استودیوی بازی‌سازی Halfbrick Studios، سازنده‌ی بازی Fruit Ninja، با «تریپ وینسون»، کار روی فیلم را آغاز کرده‌اند. تریپ وینسون (Tripp Vinson)، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌هایی مثل «سن آندریاس» یا «سفر به مرکز زمین» است.

FruitNina-Movie

احتمالا فیلم Fruit Ninja به همین بی‌مزگی است.

شاید در ابتدا تصور کنید که قرار است با یک انیمیشن درست و درمان مثل پرندگان عصبانی طرف باشیم، اما فیلم Fruit Ninja ساختار انیمیشنی نخواهد داشت. این فیلم، داستان عده‌ای را تعریف خواهد کرد که می‌خواهند برای نجات دنیا، «فروت نینجا» شوند. همین حالا هم علاقه‌ای به دیدن فیلم نداریم.

بازی Tetris را که می‌خواهند به یک سه‌گانه‌ی علمی-تخیلی تبدیل کنند؛ احتمالا همین روزها باید منتظر تبدیل شدن Crossy Road هم به فیلم باشیم.

منبع: Engadget

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه