بازی Alto’s Adventure روی اندروید رایگان خواهد بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Alto’s Adventure، یکی از بهترین بازی‌های موبایل سال گذشته بود؛ از منتقدین بازی گرفته تا نشریات مختلف، نقدهای بسیار مثبتی از بازی نوشتند. روند بسیار ساده‌ی بازی، به‌قدری خوب و تر و تمیز اجرا شده بود که بسیاری از کسانی که به سمت Alto’s Adventure می‌رفتند، جذب زیبایی‌های بصری و هنری‌اش می‌شدند. با این حال، این بازی فقط برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود؛ یعنی دارندگان گوشی‌های اندرویدی از تجربه‌ی Alto’s Adventure باز مانده‌اند. این موضوع قرار است هفته‌ی آینده تغییر کند. بازی Alto’s Adventure دقیقا هفته‌ی آینده برای اندروید عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی اندرویدی بازی رایگان است و هیچ فرقی با نسخه‌ی iOS نخواهد داشت.

نکته‌ی جالب درباره‌ی نسخه‌ی اندرویدی بازی، قیمت آن است. بازی Alto’s Adventure کاملا رایگان روی گوگل‌پلی‌ استور عرضه خواهد شد. سازندگان بازی می‌گویند که دلیل عرضه‌ی رایگان بازی، جلوگیری از دانلود غیرقانونی آن است. سازندگان Alto’s Adventure به بازی معروف Monument Valley نگاه کرده و تصمیم گرفته‌اند بازی‌شان را روی اندروید رایگان عرضه کنند. از تمام کسانی که Monument Valley را روی اندروید بازی کرده بودند، تنها پنج درصد بازی را به صورت قانونی خریداری کرده بودند.

با این حال، نسخه‌ی اندرویدی بازی هیچ فرقی با نسخه‌ی iOS نخواهد داشت. یعنی با اینکه بازی رایگان است، تجربه‌ی بازی کاملا یکسان خواهد بود. البته استودیوی بازی‌سازی Snowman، سازنده‌ی بازی Alto’s Adventure، گفته که اگر افراد از بازی خوش‌شان آمد، می‌توانند در داخل آن آیتم‌هایی را خریداری کنند تا از سازندگان بازی پشتیبانی کرده باشند.

می‌توانید در ادامه، تصاویری از بازی Alto’s Adventure ببینید. جمعه‌ی هفته‌ی آینده در گوگل‌پلی استور به دنبال بازی بگردید.

Alto'sAdevnture-1 Alto'sAdevnture-2 Alto'sAdevnture-3 Alto'sAdevnture-4 Alto'sAdevnture-5 Alto'sAdevnture-6

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه