بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Destiny 2

براساس اطلاعات منتشر شده، در سال ۲۰۱۶ یک نسخه‌‌ی الحاقی جدید برای بازی Destiny عرضه می‌شود و Destiny 2 هم در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

اکتیویژن اعلام کرد که بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد.

شرکت «اکتیویژن» (Activision) در کنفرانس خبری کوتاهی که مدتی پیش برگزار کرد، گفت که بازی Destiny 2 در سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. این شرکت اعلام کرد که یک بسته‌ی الحاقی جدید و بسیار بزرگ هم برای قسمت اول عرضه می‌شود.

بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ برای «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۳»(PlayStation 3) و «ایکس باکس ۳۶۰» (Xbox 360) عرضه شده بود.

این بازی توسط استودیوی «بانجی» (Bungie) که خالق مجموعه بازی‌های Halo به شمار می‌رود، ساخته شده است. این استودیوی بازی‌سازی یک قرار داد ۱۰ ساله با شرکت اکتیویژن امضا کرده که به واسطه‌ی آن، قسمت‌های مختلف مجموعه‌ی Destiny را خواهد ساخت.

Destiny

بازی Destiny

‌‌‌‌‌‌

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده، نزدیک به ۲۵ میلیون بازی‌کننده این عنوان را بیش از ۳ میلیارد ساعت بازی کرده‌اند. متاسفانه هنوز اطلاعات بیشتری از قسمت دوم این بازی منتشر نشده است. در سال ۲۰۱۵ یک نسخه‌ی الحاقی به نام The Taken King هم برای قسمت اول این عنوان عرضه شد که مضامین بیشتری را به بازی اصلی اضافه می‌کرد.

این بازی یک عنوان آنلاین چند نفره است که در سبک اول-شخص در فضایی علمی-تخیلی ساخته شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpotThe Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه