بازی Titanfall 2 سناریوی تک‌نفره خواهد داشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Titanfall

به‌تازگی یکی از سازندگان بازی Titanfall  در مصاحبه‌ای با سایت Forbes به این موضوع اشاره کرد که Titanfall 2 دارای سناریوی تک‌نفره خواهد بود.

جسی استرن از سازندگان قسمت اول بازی Titanfall به وجود سناریوی داستانی در قسمت دوم اشاره کرد.

«جسی استرن» (Jesse Stern)‌ که روی قسمت اول بازی Titanfall کار کرده بود، در مصاحبه‌ای با سایت Forbes وجود سناریوی تک‌نفره در قسمت دوم این بازی را تایید کرده و گفت که این بازی یک برنامه‌ی تلویزیونی هم خواهد داشت که توسط استودیوی Lionsgate ساخته خواهد شد.

استرن گفت که استودیوی Respawn کار ساخت قسمت دوم Titanfall را از اواخر سال ۲۰۱۴ آغاز کرده و به احتمال زیاد در اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. البته شرکت EA هم اعلام کرده بود که Titanfall 2 بین فرودین ماه سال ۹۵ تا اسفند ماه سال ۹۶ راهی بازار خواهد شد.

این سازنده‌ی بازی Titanfall گفته که سناریوی چند نفره‌ی این عنوان بهتر از قسمت قبلی است. به احتمال زیاد قسمت دوم این بازی برای پلتفرم‌های بازی مختلف راهی بازار خواهد شد و دیگر در انحصار شرکت مایکروسافت قرار نخواهد داشت. قسمت اول بازی Titanfall برای ایکس باکس وان، ایکس باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که قست دوم برای پلی استیشن ۴ هم منتشر می‌شود.

استرن در صحبت‌هایش گفت که قسمت اول به دلیل نداشتن سناریوی داستانی برای بازی‌کننده‌ها چندان هیجان‌انگیز نبود و سوالات زیادی را در ذهن بازی‌کننده‌ها به وجود آورد. به همین دلیل سناریوی داستانی که برای قسمت دوم طراحی شده به تمام سوالات پاسخ خواهد داد. داستان بازی شبیه به انقلاب آمریکا و جنگ‌های داخلی این کشور خواهد بود اما در فضا رخ می‌دهد.

جسی استرن می‌گوید:” داستان بازی با دید علمی-تخیلی شکل گرفته و ماجراهای مختلفی را در سیاره‌ای جدید به نمایش در می‌آورد. داستان با درنظر گرفتن تکنولوژی‌های جدیدی که در آینده به وجود آمده‌اند، شکل گرفته و نبردهای مختلفی را به وجود می‌آورد.”

Titanfall

بازی Titanfall

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

استرن به این موضوع اشاره کرده که قسمت دوم یک برنامه‌ی تلویزیونی هم خواهد داشت که توسط سازندگان فیلم Hunger Games ساخته خواهد شد. براساس گفته‌های استرس برنامه‌ی تلویزیونی این بازی بسیار پرهزینه بوده و از متریال‌های مختلفی برای ساخت آن استفاده شده است. این برنامه داستان بازی را به شکل جالب توجهی بیان خواهد کرد.

لازم به‌ذکر است که جسی استرن در ساخت بازی‌های Call of Duty 4: Modern Warfare‌ و Call of Duty: Modern Warfare 2 هم نقش داشته و پس از اینکه مسئولان استودیوی Infinity Ward با اکتیویژن به مشکل برخوردند، این استودیو را ترک کرد و به Respawn پیوست. استودیوی Respawn از سازندگان قبلی مجموعه بازی‌های Modern Warfare تشکیل شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه