بروزرسان Dark Rift برای Dota 2 عرضه شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

حدود چند هفته‌ی پیش شرکت Valve از دو قهرمان جدید برای بازی Dota 2 رونمایی کرد. قهرمان‌های Monkey King و Underlord هر دو در مسابقات The International 2016 معرفی شده بودند و در حالی که قرار است Monkey King در پاییز وارد بازی شود، هیرو دیگر در قالب آپدیت بزرگ Dark Rift به بازی اضافه شده است.

شخصیت Underlord بیشتر به عنوان یک تانک عمل می‌کند و هم‌چنین نقش پشتیبان دارد. این کاراکتر می‌تواند دشمنان را در یک جا قفل کند و هم‌چنین با استفاده از پورتال‌ها، خود و هم‌تیمی‌های خودش را در نقشه جا به جا کند.

در قالب بروزرسان Dark Rift یک خلاصه‌ی بازی پس از هر مسابقه اضافه شده است که بازی‌کننده‌های مختلف و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها در مسابقه را شرح می‌دهد. خلاصه‌ی تمام بازی‌ها، حتی بازی‌های قهرمانی، برای کسانی که می‌خواهند با جزییات تمام مسابقات را بررسی کنند، آرشیو می‌شود و قابل دسترسی است.

AX1-DarkRift-

در صفحه‌ی Overview می‌توان از این پس عملکرد هم تیم و هر قهرمان را تحت بررسی قرار داد و وضعیت بازی‌کننده‌ها و قهرمان‌هایی که بازی می‌کنند را مشاهده کرد. حتی می‌توان آیتم‌هایی که بازی‌کننده‌ها تا به امروز به مسابقات آورده بوده‌اند را در این صفحه دید.

AX2-DarkRift

بروزرسان Dark Rift همین حالا عرضه شده است و اگر بخواهید Dota 2 بازی کنید، مطمئنا با پیغام بروزرسانی مواجه خواهید شد.

منبع: Dota2.com

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بهزاد

    چه عالی بالاخره اومد .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه